Premiera teledysku Kamila Bednarka „Poczuj luz” ukoronowaniem największej w historii kampanii Frugo
1 września miała miejsce premiera teledysku piosenki Kamila Bednarka „Poczuj luz”. Fragment tego nagrania jest motywem przewodnim, największej w historii, kampanii reklamowej napojów Frugo, która rozpoczęła się 6 czerwca. Obejmowała ona swoim zasięgiem telewizję, radio, internet i social media.
Rok 2017 jest wyjątkowy dla marki Frugo, pod względem zasięgu i natężenia działań reklamowo – promocyjnych, które rozpoczęły się 6 czerwca, obejmując swoim zasięgiem radio, telewizję, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify i AppleStore), social media, digital. Uzupełnieniem kampanii był konkurs konsumencki Flip Bottle Challenge.
Kampanię przygotowała agencja H2O Creative. Za planowanie i zakup mediów odpowiadała Zenith Media.
Cała kampania została tak zaprojektowana, żeby zachęcić przede wszystkim młodych ludzi
do wejścia w świat Frugo. Muzykę miksował cały czas Kamil Bednarek, z którym współpracę przy tej kampanii, uznajemy za strzał w dziesiątkę. Nie mamy jeszcze oficjalnych podsumowań wyników kampanii, ale pierwsze sygnały z rynku mówią, że została ona bardzo pozytywnie odebrana przez konsumentów. Mam nadzieję, że premiera teledysku będzie wspaniałym zwieńczeniem kampanii i przedłużeniem wakacji– mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu w Food Care Sp.z.o
Premiera teledysku Kamila Bednarka do piosenki „Poczuj Luz”, która odbyła się 1 września, jest niezmiernie ważnym wydarzeniem dla Food Care, który w całości sfinansował produkcję klipu. Twórcy warstwy wizualnej wykorzystali bezpośrednio fragmenty spotu reklamowego napojów Frugo.
Nagranie klipu trwało 24 godziny, ekipa wypiła 2450 butelek Frugo, zaś animacja teledysku zajęła 1440 godzin (2 miesiące).
Reżyser: Marcin Filipek
Kreacja: Dmytro Gurnicki; Bartosz Jaroszewski/Piotr Wronek (OS3),
Producent wykonawczy: Sławek Jurasz
Dom produkcyjny: Dobro
Postprodukcja: Televisor
Planowanie i zakup mediów – Zenith Optimedia.