„Przyszłość jest neuroróżnorodna” – e-book od Fundacji Atypika

"Neuroróżnorodność w miejscu pracy” to e-book stworzony przez fundację Atypika we współpracy z EY oraz Uniwersytetem SWPS. To niezwykle wartościowe źródło wiedzy, które kładzie nacisk na znaczenie inkluzji i różnorodności w dzisiejszym środowisku pracy. Tematu coraz bardziej nośnego, popularnego i jednocześnie nie zawsze właściwie rozumianego.

E-book zawiera praktyczne porady, studia przypadków oraz narzędzia, które pomogą Ci zrozumieć, jak skutecznie zarządzać różnorodnością w zespole i odkryć w pełni potencjał każdego pracownika i pracowniczki.
 

Z lektury e-booka dowiesz się jak:

  • tworzyć bardziej przyjazne i wspierające środowisko pracy dla osób neuroatypowych;
  • rozumieć i odpowiadać na potrzeby osób o różnych profilach psychologicznych, które zatrudniasz;
  • kreować kulturę organizacyjną opartą na zasadach równości i szacunku dla różnorodności;
  • budować świadomość i wrażliwość na temat neuroróżnorodności w miejscu pracy;
  • wdrażać skuteczne strategie edukacyjne dla personelu i kadry zarządzającej w zakresie neuroróżnorodności.

Wszystkie odpowiedzi na te i wiele innych zagadnień znajdziesz w naszym e-booku.

BEZ STYGMATYZACJI I STEREOTYPÓW.

neuroróżnorodność neuroinkluzja neurokultura atypika ey swps

Autorami tekstów są osoby ściśle związane z tematyką neuroróżnorodności – po stronie Fundacji wykładowcy na naszym kierunku “Neuroróżnorodność w miejscu pracy” na Uniwersytecie SWPS: Katarzyna Modlińska, dr Michał Tomczak, dr Joanna Szulc, arch. Marta Wierusz, Katarzyna Bogatko, a po stronie EY – pomysłodawca, założyciel i dyrektor NCoE na świecie Hiren Shukla, oraz Marta Ambroziak i Andrzej Gab pracownicy warszawskiego oddziału NCoE, którzy przeprowadzili dwie edycje rekrutacji neuroatypowych pracowników do EY Polska.


Zapraszamy do pobrania e-booka tutaj: www.atypika.org/e-book/
 

Ponadto, chciałbym poinformować, że dokonaliśmy zmian na stronie fundacji ATYPIKA, gdzie znajdują się informacje o nowych zakresach naszych działań (ATYPIKA :works :knows :design).

Nasza fundacja zwiększyła liczbę specjalistów oraz poszerzyła zakres oferowanych szkoleń dla firm. Dodatkowo, uruchomiliśmy program dedykowany dostosowaniu przestrzeni pracy dla potrzeb osób atypowych.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF