Pytanie na czasie

Gorąco na dworze

0 283

Przy dzisiejszym natłoku komunikacyjnym nawet marki posługują się narzędziami propagandy, zapominając, że dla nich przeznaczono wyłącznie część zwaną reklamą.

Pytanie BrandDoctor.pl

Czy różnice pomiędzy reklamą a propagandą się zacierają?


Autor: 

Marcin Kalkhoff

CSR

BrandDoctor – W niektórych kręgach znany jako BrandDoctor. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Od 2004 r. strateg marki i komunikacji. Orędownik rozmowy, a nie przemowy. Pracował dla prawie każdej branży – od koła zębatego po szpital. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej