
Przy dzisiejszym natłoku komunikacyjnym nawet marki posługują się narzędziami propagandy, zapominając, że dla nich przeznaczono wyłącznie część zwaną reklamą.
Czy różnice pomiędzy reklamą a propagandą się zacierają?
Przy dzisiejszym natłoku komunikacyjnym nawet marki posługują się narzędziami propagandy, zapominając, że dla nich przeznaczono wyłącznie część zwaną reklamą.
Czy różnice pomiędzy reklamą a propagandą się zacierają?
W niektórych kręgach znany jako BrandDoctor. Wszystkożerna hybryda technicznego wykształcenia z kreatywnym, komunikacyjnym i biznesowym doświadczeniem. Od 2004 r. strateg marki i komunikacji. Orędownik rozmowy, a nie przemowy. Pracował dla prawie każdej branży - od koła zębatego po szpital. Jedyny strateg w Polsce, który służbowo siedział na Pudelku.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej
Zmiany są kluczowe, by się rozwijać. W myśl tej zasady my również chcemy się zmieniać, by lepiej wpasowywać się w Twoje oczekiwania i skuteczniej inspirować do sukcesu w biznesie. Chcemy, by treści, które tworzymy i tematyka naszego serwisu były dla Ciebie interesujące. Dlatego przychodzimy dzisiaj do Ciebie z ankietą, w której zadamy Ci pytania dotyczące naszego newslettera, serwisu i naszych projektów. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna, więc będziemy wdzięczni jeśli poświęcisz kilka minut, by odpowiedzieć na pytania.
Odzyskaj swoje hasło.
Hasło zostało wysłane na wskazany adres e-mail.