Reklamy wideo na Facebooku

1 461

W tym tygodniu na wybranych użytkownikach Facebooka będą testowane reklamy wideo. Jak będzie wyglądał nowy format reklamowy serwisu z Menlo Park?


– wideo odtwarza się automatycznie w momencie, gdy użytkownik ukaże się w strumieniu wiadomości. Odtwarzanie odbywa się bez dźwięku. Żeby zastopować odtwarzanie wystarczy przewinąć strumień wiadomości.

– włączenie wideo w tryb pełnoekranowy automatycznie włącza dźwięk

– na zakończenie użytkownikowi pokazane zostają pozostałe materiały wideo reklamodawcy w postaci karuzeli

– podczas przeglądania Facebooka na urządzeniach mobilnych reklamy wideo będą wyświetlane wyłącznie wtedy, gdy nasze urządzenie będzie połączone z Wi-Fi

 

Czy reklamy wideo na Facebooku staną się konkurencją dla reklam na Youtube?

::

Więcej informacji na stronie Facebook for Business


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej