Revolut poszerza super aplikację o funkcję Revolut Chat, komunikator wesprze interakcje w społeczności klientów
Revolut, to wiodąca aplikacja bankowa z funkcją komunikatora, klienci w Europie (UK, EEA) mogą wysyłać między sobą wiadomości, gify i naklejki gdy proszą o przelew, lub wysyłają sobie pieniądze. W październikowym Revolut Money Report 70% zapytanych Polaków przyznało, że mówienie o pieniądzach sprawia im trudność. Nowa funkcja czatu ma spowodować, że rozmowy o finansach przestaną być niezręczne i ulotne
Funkcja jest zaprojektowana przede wszystkim z myślą o
bezpieczeństwie, wszystkie wiadomości na czacie są szyfrowane
Warszawa, 2 listopada 2022 – Revolut, globalna aplikacja finansowa, z
której korzysta ponad 20 milionów klientów, poszerza aplikację o
funkcję komunikatora. Klienci w Europie (UK, EEA) mogą przesyłać
między sobą wiadomości, gify i naklejki gdy proszą o szybki przelew,
lub wysyłają sobie pieniądze.
W badaniu Revolut Money Report z października b.r. 70% zapytanych
Polaków przyznało, że mówienie o pieniądzach sprawia im trudności.
Nowa funkcja czatu w aplikacji ma spowodować, że rozmowy o finansach
przestaną być ulotne i niezręczne, będą zapisane wszystkie w jednym
miejscu.
By skorzystać z funkcji, wystarczy, że klienci wejdą w zakładkę
Przelewy w aplikacji Revolut. Okienko czatu otworzy się niezwłocznie
po wybraniu jednej z osób na liście kontaktów. Czat jest integralnym
elementem usługi Przelewy, nie ma więc potrzeby otwierać żadnych
dodatkowych okienek.
Wysyłanie wiadomości na czacie jest proste – po wpisaniu wiadomości i
dotknięciu ikonki niebieskiej strzałki, wiadomość jest wysyłana. W
tym samym momencie odbiorca otrzymuje na swoim telefonie powiadomienie o
nowej wiadomości.
Funkcja jest zaprojektowana przede wszystkim z myślą o
bezpieczeństwie klientów, dlatego wszystkie wiadomości na czacie są
szyfrowane. Klienci, jeśli nie chcą używać funkcji czatu, mogą
łatwo dezaktywować ją w ustawieniach, w sekcji Prywatność. Ponadto,
mogą zablokować w funkcji czatu innych klientów. Funkcja czatu nie
jest obecnie dostępna dla klientów aplikacji dla dzieci (Revolut<18).
Czat może być używany wyłącznie pomiędzy klientami Revolut z
krajów UE (EEA) lub Wielkiej Brytanii, którzy posiadają swoje numery
telefonów i historię transakcji.
“Cieszymy się oddając w ręce klientów komunikator Revolut Chat. To
nasz kolejny krok w budowie globalnej super aplikacji finansowej.
Klienci sygnalizowali nam, że przydałaby się funkcja ułatwiająca
rozmowy na temat szczegółów transakcji. Prosili o proste
rozwiązanie, niewymagające przełączania się do innego okienka lub
aplikacji. Mam nadzieję, że nowa funkcja spełni ich oczekiwania” –
powiedział Nik Storoński, CEO w Revolut.
“Liczę, że Revolut Chat ułatwi wykonywanie szybkich i niedrogich
przelewów przez naszą aplikację. Chcemy dać klientom więcej
kontroli nad ich finansowym dobrostanem, dzięki technologii i dzięki
usługom, które spełnią ich finansowe potrzeby w jednym miejscu” –
dodał Storoński.
Klienci, by skorzystać z funkcji czatu, muszą zaktualizować
aplikację Revolut co najmniej do wersji 8.72 (na iOS lub Android).
* * *
Revolut – jedna aplikacja, do wszystkich spraw finansowych
Revolut buduje pierwszą prawdziwie globalną super-aplikację
finansową by pomóc ludziom uzyskać więcej korzyści z posiadanych
pieniędzy. W 2015 roku Revolut zaoferował w Londynie usługę wymiany
walut. Dziś ponad 20 milionów klientów na świecie korzysta z
dziesiątek innowacyjnych produktów Revolut realizując ponad 250
milionów transakcji miesięcznie.
Revolut jest niezależną, prywatną, brytyjską firmą z siedzibą w
Wielkiej Brytanii, regulowaną przez brytyjskiego regulatora rynku,
Financial Conduct Authority.
Dzięki kontom detalicznym i firmowym Revolut pomaga klientom poprawić
kondycję finansową, zwiększyć kontrolę nad pieniędzmi i
współdzielić transakcje z ludźmi na całym świecie.
www.revolut.com