Rewolucja w komunikacji za sprawą sztucznej inteligencji – Cisco Webex prezentuje nowe rozwiązania
Firma Cisco została założona prawie 40 lat temu w jednym celu: wykorzystania technologii do ułatwiania komunikacji między ludźmi. Wraz z rozwojem cyfryzacji i pojawieniem się sztucznej inteligencji przekazywanie informacji stało się o wiele prostsze. Jednak niezmiennie to człowiek jest w centrum tych innowacji i to on napędza postęp. Dlatego Cisco Webex od lat dostarcza najbardziej zaawansowaną technologię, aby klienci mogli budować unikatowe relacje biznesowe.
Doświadczenie użytkownika ma znaczenie
Nowa funkcja asystenta AI w aplikacji Webex sprawia, że użytkownicy mogą optymalizować swoje zadania, zyskując przestrzeń na czynności priorytetowe. Potwierdza to najnowsze badanie, które wykazało, że ponad 80% osób korzystających z tej funkcji oszczędza czas na podstawowych, codziennych zadaniach, takich jak robienie notatek lub słuchanie nagrań z wideokonferencji. Klienci oprócz automatycznych raportów ze spotkań otrzymują również możliwość dostosowywania tonu, stylu i budowy wypowiedzi wraz z tłumaczeniem treści na ponad 100 języków.
Sztuczna inteligencja już od dawna towarzyszy produktom Cisco w celu poprawy doświadczeń konsumenta. W Webex asystent AI sprawia, że korzystanie z aplikacji jest zdecydowanie bardziej intuicyjne. Od teraz użytkownicy mają możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym w trakcie spotkań czy tworzenia spersonalizowanego słownika, który pozwala firmom klasyfikować powszechnie używane terminy wewnątrz organizacji w celach szkoleniowych. Dzięki temu, proces wprowadzenia nowego pracownika jest o wiele szybszy i bardziej ujednolicony. Innym obszarem jest wykorzystanie AI do wykrywania, gdy użytkownik oddali się od trwającego spotkania. Asystent wycisza wtedy mikrofon i wyłącza kamerę, a po powrocie oferuje podsumowanie najważniejszych szczegółów, które mogły umknąć podczas nieobecności.
Generatywna sztuczna inteligencja przynosi również nowe korzyści dla programistów, ponieważ jeszcze w tym roku oprócz asystenta AI będą mogli korzystać z Developer Portal czy Webex Contact Center Developer Portal. Asystent generatywnego kodowania będzie wspierać programistów między innymi w tworzeniu niestandardowych integracji, botów i nie tylko.
Coworking, elastyczna komunikacja i efektywne zarządzanie
„Gdy pracownicy wracają do biura, może się okazać, że nie jest ono gotowe na nowy sposób pracy. Teraz, gdy znacząca część pracowników woli pozostać w domu lub wybiera model hybrydowy, więcej powierzchni biura powinno zostać przeznaczone na przestrzeń coworkingową, gdzie narzędzia takie jak Cisco Board Pro G2 świetnie się sprawdzi” powiedział Javed Khan, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Cisco Collaboration. „Cyfrowe urządzenia do zarządzania miejscem pracy są konieczne. Wychodząc naprzeciw zmieniającym się trendom, stworzyliśmy kompletnie nowe rozwiązanie do rezerwacji biurek od Cisco Spaces, które już niebawem będzie dostępne w aplikacji mobilnej, podobnie jak nasza niedawno ogłoszona seria Cisco Desk Phone 9800” – dodał Javed Khan.
Elastyczna komunikacja jest kluczem do utrzymania relacji między ludźmi, zwłaszcza w hybrydowym świecie. Vidcast, czyli narzędzie od Cisco umożliwiające nagrywanie i zarządzanie treściami wideo, jest teraz dostępne z poziomu aplikacji Webex, dzięki czemu przepływ informacji jest o wiele bardziej płynny. Poza tym, jeszcze w tym roku zostanie wprowadzona opcja Vidcast Pages służąca do tworzenia dedykowanych stron internetowych. Strony będą zawierać filmy i starannie dobrane listy odtwarzania, dostosowane do konkretnych potrzeb. Jest to sposób na lepsze dostosowanie komunikacji wideo do konkretnej grupy odbiorców, co może zwiększyć efektywność przekazu oraz zaangażowanie użytkowników.
Specjaliści IT z powodzeniem wykorzystują Webex Control Hub w swojej codziennej pracy już od pewnego czasu, a teraz gdy został wprowadzony asystent AI, mogą czerpać z niego jeszcze większe korzyści. Webex Control Hub – zapewniając szybkie odpowiedzi na zapytania i oferując trafne sugestie – sprawia, że podejmowanie decyzji stało się o wiele bardziej efektywne. Wszystkie nowe funkcje, takie jak zdalne zarządzanie dostępem do urządzeń i umożliwiający ustalanie priorytetów i szybkie rozwiązywanie problemów w przestrzeniach roboczych Workplace Ranking, pomagają działom IT zapewnić najlepsze możliwe warunki pracy w biurze.
Wartościowe relacje biznesowe
Pierwszy kontakt z klientem jest kluczowy dla budowania relacji. Istotne jest, aby podczas tej interakcji zrobić dobre wrażenie i podtrzymywać je przez cały okres współpracy. W hybrydowym środowisku nie tylko dzielimy się informacjami, ale także tworzymy więzi, kulturę i poczucie celu. Właśnie dlatego sztuczna inteligencja została wykorzystana w całej platformie Webex, aby firmy mogły budować dobre doświadczenia użytkowników niezależnie od miejsca i czasu.
.:|:.:|:.
O Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) jest światowym liderem technologicznym, który bezpiecznie łączy wszystko ze światem. Naszym celem jest zapewnienie inkluzywnej przyszłości dla każdego i pomaganie naszym klientom w tworzeniu nowych aplikacji, umożliwianiu pracy hybrydowej, transformacji i zabezpieczaniu ich infrastruktury oraz osiąganiu celów zrównoważonego rozwoju. Dowiedz się więcej na polskim lub globalnym biurze prasowym.
Cisco i logo Cisco są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Cisco i/lub jej podmiotów stowarzyszonych w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. Listę znaków towarowych Cisco można znaleźć na stronie www.cisco.com/go/trademarks. Wymienione znaki towarowe innych firm są własnością ich odpowiednich właścicieli. Użycie słowa partner nie oznacza relacji partnerskiej między Cisco a jakąkolwiek inną firmą.
Kontakt: Łukasz Dąbrowski | ldabrows@cisco.com | tel.: 795 03 12 02