Rusza Moje miasto Payback
Loyalty Partner Polska rozszerza obszar działalności programu bonusowego Payback, wprowadzając oferty lokalne. Pierwszym miastem, w którym funkcjonuje Moje Miasto Payback, jest Warszawa.
W ramach nowej oferty posiadacze kart Payback mogą zbierać punkty w 100 nowych lokalizacjach w stolicy. Wśród 60 obecnych partnerów programu z obszaru MSP znajdują się m.in. restauracje, teatry, salony spa i fitness.
Nowością tej inicjatywy jest m.in. fakt, że oprócz gromadzenia punktów za zakupy, będzie można także płacić punktami Payback za usługi oferowane w ramach Mojego Miasta Payback.
Rafał Grędziszewski, head of local business w Loyalty Partner Polska, podkreśla, że kolejną lokalizacją, w której jeszcze w tym roku ma zostać uruchomiona inicjatywa Moje Miasto Payback, jest Kraków.
Szczegółowe informacje o tym, gdzie w stolicy można zbierać punkty Payback, znajdują się na stronie miasto.payback.pl.
Wsparcie marketingowe
16 lipca br. ruszyła kampania informacyjna wspierająca wprowadzenie Mojego Miasta Payback. Działania promocyjne mają miejsce w takich mediach, jak prasa, citylighty, reklama w komunikacji miejskiej, na portalach internetowych czy na Facebooku.
Kampanię wesprą dodatkowo ogólnopolscy partnerzy Payback – Real i Multikino w warszawskich lokalizacjach.
Kreację Mojego Miasta Payback przygotowała agencja Ogilvy Action. Plan mediowy opracował Media Vest, kampanię online – Mail Media, a aktywności w obszarze media relations prowadzi Inspirat Communication.