Samsung, Apple i ołówek

Spot telewizyjny nowego tabletu od firmy Apple - iPada Air - został ciepło przyjęty nie tylko przez użytkowników urządzeń tej marki. Nic dziwnego, pomysł ze schowaniem urządzenia za ołówkiem jest dość niestandardowy.

Spot Samsunga Galaxy Tab Pro.

Na spot reklamujący iPada Air postanowił odpowiedzieć Samsung przy okazji premiery tabletów z serii Galaxy Tab Pro. Reklama koreańskiego producenta również odwołuje się do motywu z ołówkiem. Z tą różnicą, że schowany za nim jest nie tylko tablet Appla, ale również Samsunga. Poza tym spot mocno akcentuje możliwość pracy na kilku aplikacjach jednocześnie w przypadku Galaxy Tab Pro.

Jest to przykład reklamy porównawczej dwóch produktów, która jest popularna w Stanach Zjednoczonych. Już do klasyki reklamy przeszły tak zwane „billboardowe wojny” europejskich producentów samochodów. Również w mediach społecznościowych (Twitter, Facebook) marki nie unikają dyskusji między sobą na oczach milionów klientów.

Koniec końców, z takich potyczek wszyscy wychodzą zwycięsko. Pozostaje nam żałować, że nad Wisłą reklamodawcy ciągle boją się wchodzić w interakcje pomiędzy sobą.

::

Jak Wam się podobają oba spoty? Czekamy na odpowiedź wideo producentów ołówków!

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF