...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Samsung wyśmiewa iPhone’a 6 Plus

W sobotę na kanale Samsung Mobile USA na Youtube pojawiła się nowa reklama Samsunga Galaxy Note 4. Spot jest odpowiedzią na nowy produkt od Apple.

Samsung przekonuje, że nie liczy się wielkość wyświetlacza, ale to jakie daje możliwości telefon. Reklama podkreśla też fakt, że seria Note z dużymi ekranami zadebiutowała już w 2011 roku (pierwszy Note ma 5,3 calowy wyświetlacz, czyli o zaledwie 0,2 cala mniejszy niż nowy iPhone). Note 4 został wyposażony w 5,7 calowy wyświetlacz.

Dodatkowo koreański producent w reklamie przytacza wpisy z Twittera, które są ironiczne względem iPhone’a 6 Plus.

Poniższa reklama nie jest pierwszą reklamą Samsunga, która porównuje swoje produkty z Apple.

Zobacz:

Samsung, Apple i ołówek

::

A co Wy wybierzecie? iPhone’a 6 Plus czy Samsung Galaxy Note 4? Piszcie w komentarzach.

::

Źródło: Youtube

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF