San Markos dla Lubelskiego

San Markos wygrała przetarg na kontynuację ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej województwa Lubelskiego. W ramach współpracy San Markos opracuje i wyprodukuje spot telewizyjny z serii „Lubelskie na chwilę lub na dłużej” - tym razem w zimowej scenerii.
Zgodnie z założeniami, tegoroczna kampania Lubelskiego jest kontynuacją wcześniejszych komunikatów wizerunkowych województwa. Spot promować będzie potencjał oraz walory gospodarcze regionu. Platformą komunikacji mają być ludzie, ich pasje i przedsiębiorczość.
– Aby zilustrować bogactwo tego regionu sięgnęliśmy po proste, celne a także – w naszej opinii – czytelne słowo „lub”. „Lub” zawarte nawet w nazwie województwa idealnie oddaje możliwość wyboru i łączy nastroje, kolory, aktywności a także czas, który możesz tu spędzić – uważa Piotr Zajlich, dyrektor kreatywny San Markos.
Zdjęcia przedstawiające walory regionu kręcone były m.in. na Roztoczu w rezerwacie Tanwii, okolicach Kazimierza Dolnego, na zamojskim rynku, a także w najstarszej stadninie koni w Polsce w Janowie Podlaskim.