Ścieżka Media & Marketing Insight powraca na scenę Impact’22

1 425

Już 11 maja, podczas pierwszego dnia Impact’22 w Poznaniu, odbędzie się trzecia odsłona cyklu dyskusji w ramach ścieżki Media & Marketing Insight, której partnerem jest agencja THE WAY. Do współpracy merytorycznej dołączyła redakcja BRIEF.pl – jednego z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii, a do wielu żywiołowych dyskusji dołączą topowi eksperci – przedstawiciele cenionych marek takich jak Mastercard, Google, BNP Paribas, Allegro, Dell, czy Inpost.

50 kreatywnych 750x100px

impact'22 banner

Zaproszeni przez Impact oraz BRIEF szefowie marketingu i komunikacji podzielą się z odbiorcami swoimi przemyśleniami na temat trendów oraz zjawisk, które ich zdaniem wpłyną na szeroko rozumiany dialog marek z konsumentami.

Podczas wydarzenia speakerzy omówią najnowsze trendy – rozwój treści audio, NFT, metaverse i internet 3.0. Porozmawiają również jakie zalety i wady widzą CMO’s w transferze brand’ów do świata wirtualnego. Media i marketing to dziedziny, które w ostatnich latach szczególnie szybko ewoluowały i dostosowały się do nowych, niezwykle trudnych rynkowych realiów. Marketerzy oraz dziennikarze wyjątkowo sprawnie przeszli przez cyfrową transformację, jednak aby odnieść sukces i sprostać oczekiwaniom odbiorców warto być o krok przed aktualnymi zmianami dokonującymi się na rynku.

Speakerzy poruszą tematy związane z wdrażaniem przez marki nowych modeli klientocentrycznych oraz cyfrowych technologii pozwalających skuteczniej zarządzać doświadczeniem i ścieżką zakupową klienta. Przemysław Kurdziel wspólnie z Wojciechem Krzemieniem poruszą tematy związane z gamingiem oraz przyszłością mobilności. Eksperci porozmawiają również o automatyzacji wykrywania fake-newsów za pomocą sztucznej inteligencji oraz technologii blockchain. Od dawna wiadomo, że publikacje mediowe mogą w drastyczny sposób zmieniać rzeczywistość i wpływać na przyszłość całych społeczeństw, jak i światowych gospodarek.

W post-pandemicznym czasie przyjrzymy się również wspólnie z wydawcą BRIEF.pl – organizatorem Rankingu 50 Kreatywnych w Biznesie oraz projektu Dream Employer – tematom związanym z HR i employer brandingiem.

Dwie pierwsze odsłony ścieżki Media & Marketing Insight, które miały miejsce na scenach Impact w 2021 roku można zobaczyć na stronie: https://theway.com.pl/the-way-to-get-inspired/

Bilety na Impact’22 do nabycia pod adresem: https://impactcee.com/


źródło: Impact’22

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej