Skarp, czyli świąteczna kartka według Netizens
Jak zawsze o tej porze roku agencje prześcigają się w pomysłach na kartki świąteczne dla swoich klientów i szerszej publiczności. Coraz częściej sięgają po nowoczesne rozwiązania, dające możliwość interakcji. Tak jest w przypadku interaktywnego domu produkcyjnego Netizens, który w tym roku po raz kolejny odda władzę w ręce internautów.
W tym roku Netizens digital innovation house przygotował coś specjalnego na przedświąteczny czas. Tym razem jest to akcja nosząca tajemniczy tytuł “Skarp – Poczuj się w Netizens jak ryba w wodzie”. Jak sugeruje nazwa – chodzi o pewnego wyjątkowego karpia, drogiego sercom zespołu niczym najprawdziwszy skarb. Użytkownicy na stronie akcji (www.skarp.netizens.pl) będą mogli zdalnie sterować ogromnym karpiem oraz obserwować jego poczynania i interakcje z ludźmi. Kartka startuje w poniedziałek 15 grudnia o godzinie 10:00 i trwa do kolejnego piątku. Przez cały czas trwania akcji, codziennie w godzinach 10-16, każdy jej uczestnik ma szansę wygrać prezent, “najświąteczniejszy z polskich prezentów” czyli Skarpety. Jeśli jesteście ciekawi co to takiego, weźcie udział w zabawie – może trafi właśnie do Was.
Niemałą popularność zdobyła bożonarodzeniowa akcja Netizens z 2012 roku, wyróżniona w albumie Natalii Hatalskiej “Cząstki przyciągania” jako jedna z najlepszych niestandardowych akcji w Polsce. Była to Wielka Walka na Śnieżki (www.wielkawalkanasniezki.pl), w której za pośrednictwem internetu można było ustrzelić pracowników firmy, a nawet samego prezesa, Witka Kempę.