Social media w #BRIEFmorning – podsumowanie 2015
Jak Prawo i Sprawiedliwość wygrało kampanię wyborczą w internecie? Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych na Instagramie? Czy Snapchat w przyszłości może stać się pierwszym źródłem informacji? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Anną Dziewit Meller, Ewą Grzelakowską-Kostoglu, Pawłem Szefernakerem, Janem Zającem i Mateuszem Paszkiewiczem.
Paweł Szefernaker, Sekretarz Stanu w Kancelarii Premiera oraz Poseł na Sejm RP.
Jak Prawo i Sprawiedliwość wygrało kampanię wyborczą w internecie?
Co Premier Beata Szydło wie o memach?
Czym jest krytyka w sieci i jak sobie z nią radzić?
Jan Zając CEO firmy Sotrender.
Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych na Instagramie i jakie branże radzą sobie na Instagramie najlepiej.
Anna Dziewit Meller, WeBook.
Prowadząca kanał wideo WeBook, opowiada o tym jak tworzyć treści wideo w internecie dla dorosłych a także mówi o planach uruchomienia nowego portalu dla miłośników książek.
Ewa Grzelakowska-Kostoglu prowadząca kanał Red Lipstick Monster.
Jak się wydaje książkę na punkcie której ludzie szaleją?
Jak być Youtuberem na Facebooku, Snapchacie, Instagramie…?
Mateusz Paszkiewicz, TVN24.
Dla kogo jest Snapchat?
Dlaczego zasięg na Snapchacie nie jest najważniejszy?
Czy Snapchat w przyszłości może stać się pierwszym źródłem informacji?