...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Społeczność NFT zarejestrowała sto tysięcy graczy

CGU

Crypto Gaming United (CGU) zarejestrowało 100 000 członków za pośrednictwem swojego kanału na Discordzie. Czyni ich to największą społecznością NFT.

„Gildia”, bo tak  siebie nazywają, zarabiała z NFT już 12 tygodni po uruchomieniu. Jej członkowie są głównie mieszkańcami krajów rozwijających się lub w stanie kryzysu, gdzie występują problemy społeczne, takie jak bezrobocie.  Przychód z NFT i kryptowalut stanowi ich mocną podstawę finansową

CGU, wiodąca w branży firma zajmująca się grami NFT, oferująca model biznesowy „play-to-earn” (graj, by zarobić), cieszy się gwałtownym wzrostem liczby graczy w ponad 30 krajach. Kluczową barierą wejścia dla osób do świata kryptowalut, jest potrzeba zainwestowania w nie. Dołączając do CGU, członkowie zyskują firmę jako początkowego partnera w zakresie mikrofinansowania. To oni dokonują początkowej inwestycji. Graczom otwiera to możliwość pozyskania większej sumy pieniędzy, której procent z zarobków jest przekazywany firmie.

CGU jest obecnie fenomenem kulturowym na Filipinach i w Rosji. Tysiące graczy zarabiają od 150 do 750 dolarów miesięcznie. Do platformy dołączają również gracze z całego świata, w tym z Kuby, Turkmenistanu i krajów afrykańskich.

„CGU oferuje płacę wystarczającą na życie osobom, które najbardziej jej potrzebują w krajach, w których możliwości są ograniczone. […] Grając, zarabiając i ucząc się, nasi ludzie zdobywają nowe umiejętności, które niedługo będą bardzo potrzebne, aby pracować w metaverse.” – Sergei Sergienko, wiodący ekspert ds. blockchain i współzałożyciel CGU.

 


źródło: Crypto Gaming United

Adam Daniluk