...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Społecznościowy poradnik bezpiecznej jazdy

W Sopocie powstaje pierwszy polski społecznościowy poradnik bezpiecznej jazdy. Wspólnie z polskimi kierowcami, siedmiorgiem największych polskich blogerów motoryzacyjnych oraz Michałem Kościuszko, jednym z najlepszych polskich kierowców, Ergo Hestia tworzy „Niecodzienny Poradnik Codziennej Jazdy”.

Drugi co do wielkości ubezpieczyciel rozpoczął akcję tworzenia pierwszego w Polsce społecznościowego poradnika bezpiecznej jazdy. Ambasadorami akcji zostało siedmioro czołowych polskich blogerów motoryzacyjnych, którzy nie tylko zaproponują własne porady dotyczące tego jak jeździć bezpiecznie, ale sfilmują je – i udostępnią wszystkim chętnym.

– Polscy kierowcy są znani z fantazji na drodze. Ale mają również doświadczenie, wiedzę i własne sposoby na to, by bezpiecznie dotrzeć z punktu A do punktu B. Zależy nam, żeby podzielili się tą wiedzą; wspólnie chcielibyśmy zebrać najcenniejsze porady bezpiecznej jazdy polskich kierowców i udostępnić wszystkim, którzy chcą jeździć bezpiecznie – mówi Maciej Kuźmicz, dyrektor Biura Komunikacji Ergo Hestii.

Akcja #postępyRobię będzie trwać m.in. na blogach, ale również w mediach społecznościowych: na profilu Grupy Ergo Hestia w portalu społecznościowym Facebook oraz w kanale YouTube firmy ubezpieczeniowej.

Do końca sierpnia tego roku blogerzy: Antymoto, AutomotiveBlog.PL, Just Well Driven, Prentki, SpalaczBenzyny oraz Strefa Kulturalnej JAZDY będą dzielić się swoją niemałą wiedzą motoryzacyjną z czytelnikami. Współpraca blogerów z polskimi kierowcami będzie odbywała się właśnie pod okiem jednego z mistrzów kierownicy – Michała Kościuszko. Dodatkowo, każdy polski kierowca będzie mógł wysłać swoją poradę na adres: postepyrobie@ergohestia.pl

Na najciekawsze propozycje czytelników blogów czekają nagrody: m.in. kursy bezpiecznej jazdy w Szkole Jazdy Michała Kościuszko. Będą też opublikowane w multimedialnym „Niecodziennym poradniku codziennej jazdy”.

Partnerem akcji jest wydawnictwo Helion a patronem medialnym Radio RMF.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF