Spotify głównym sponsorem FC Barcelony

1 654

Spotify zawarł współpracę z jednym z najbardziej rozpoznawalnych klubów sportowym świata, FC Barceloną. Umowa sprawi, że stadion Dumy Katalonii doczeka się pierwszej takiej zmiany w historii.

Czteroletnią umowę na kwotę 310 milionów dolarów sfinalizowano w tym tygodniu. Jej okres obowiązywania rozpocznie się od przyszłego sezonu. Na koszulkach Barcelony zobaczymy logo Spotify.

Stadion drużyny z Hiszpanii zostanie przemianowany na Spotify Camp Nou (wcześniej Camp Nou). To pierwszy raz w historii kiedy obiekt FC Barcelony zmienia nazwę. Co więcej, FC Barcelona i Spotify będą pracować nad wykorzystaniem powierzchni stadionu, aby dostosować przekaz artystów do danego odbiorcy, np. widzowie z Azji otrzymają odpowiedni przekaz, inny niż publika z Europy.

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej