Stadion Narodowy z partnerem tytularnym

PGE Narodowy – taką nazwę po związaniu się z PGE Polską Grupą Energetyczną będzie nosił Stadion Narodowy w Warszawie.

Umowa podpisana pomiędzy operatorem stadionu spółką PL.2012+, a PGE Polską Grupą Energetyczną jest najbardziej wartościową w historii Stadionu Narodowego.

Jednak jak zaznaczają partnerzy kontraktu z pewnością nie jest t0 najdroższa umowa sponsoringowa w polskim sporcie. Dokładna wartość nie została upubliczniona, ze względu na tajemnicę handlową.

Wiadomo jednak, że nazwa, jak i sama umowa obowiązywać będzie do 10 października 2020 roku, z możliwością jej przedłużenia na kolejne lata.

– W ciągu trzech lat Stadion Narodowy trafił do piątki najlepiej zarządzanych stadionów w Europie. Razem z PGE wykorzystamy wszystkie atuty naszych marek tworząc zupełnie nową jakość – PGE Narodowy. Nie ma drugiego obiektu, który byłby w stanie wygenerować tak dużo pozytywnej energii. To wszystko sprawia, że jest to partnerstwo zwycięskie dla obu stron i modelowa umowa naming rights – mówi Tomasz Półgrabski, prezes spółki PL.2012+.

::

Fot. Materiały prasowe

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF