STARTUP PROGRAM – zapisy do bezpłatnego programu dla startupów tylko do 28 lutego!
Startup Program to już czwarta edycja projektu stworzonego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Program składa się z 4 etapów: szkolenia grupowego z zakresu komunikacji i budowy marki, biznesu i rozwoju produktu, miesięcznego mentoringu, prezentacji konkursowych przed jury, a także wystawienia się podczas KONFERENCJI INNOVATION.
Do tegorocznego etapu zostanie zakwalifikowanych 10 startupów wyłonionych na drodze obrad jury. Każdy z startupów będzie miał możliwość udziału w całodziennych szkoleniu, gdzie uzupełni swoją wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi komunikacji, a także pozna spełnione już zawodowo startupy i aniołów biznesu. Poza tym TOP10 odbędą także miesiąc mentoringu ze specjalnie przydzielonym mentorem – będzie to czas na dzielenie się wiedzą, doradztwo i naukę. W tym roku do grona wybitnych specjalistów dołączyli: Magdalena Kot-Szczepańska (Dyrektor departamentu marketingu korporacyjnego ING Bank Śląski), Kuba Dudek (SpeedUp Group – Menager Inwestycyjny), Sebastian Grabowski (Dyrektor Centrum Badawczo-Rozwojowego Orange Labs Polska), Inga Kasak (Dyrektorka Zarządzająca Black Swan Fund, Anioł Biznesu), Jan Zając (Współzałożyciel i prezes Sotrendera), Wiola Łada-Szewczenko (Head of Ecselis, Havas Media Group), Marcin Olkowicz (Dyrektor Generalny Związku Firm Public Relations), Wojtek Ławniczak (Head of Strategy and Innovation Very Human Services), Antoni Kaniowski (Head of Innovation, 180heartbeats + JUNG v. MATT).
W kwietniu odbędą się prezentacje startupów przed jury – jeden ze startupów otrzyma wyjątkową nagrodę, jaką będzie wyjazd na międzynarodową startupową konferencję. W zeszłym roku zwycięski startup Virthu prezentował się podczas Festiwalu Cannes Lions w strefie innowacji. Nagroda zostanie wręczona na KONFERENCJI INNOVATION 24 kwietnia w Warszawie, w Reducie Banku Polskiego. Tam też zostanie stworzona specjalna strefa startupowa, gdzie TOP10 będą mogły prezentować swoje usługi.
Zgłoszenia do programu trwają tylko do 28 lutego i odbywają się za pośrednictwem wypełnienia formularza zgłoszeniowego – do pobrania na stronie projektu www.startup.sar.org.pl. Udział w Startup Program jest całkowicie bezpłatny.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Blue 449, Life On Mars
Sponsorzy: Publicis Media
Partnerzy: SpeedUp Group, Fundacja „Twój Startup”, Black Swan Fund Sieć przedsiębiorczych Kobiet
Media: Startup Academy, InnPoland, Geek Girls Carrots, Mam Startup, Nowy Marketing, StartUp Magazine, Lookreatywni.pl, Brief.pl, Mambiznes.pl.
*****
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 111 podmiotów: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne i ambientowe. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR. Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots. www.sar.org.pl