STOŁÓWKA SZKOLNA JAK NAJLEPSZA RESTAURACJA? LUBELLA ZAPRASZA DO UDZIAŁU W SWOJEJ NOWEJ AKCJI!

Lubella zaprasza szkoły podstawowe do wyjątkowego konkursu, w którym główną wygraną jest metamorfoza stołówki o wartości 100 000 zł. Wszystko to jako kontynuacja kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”.
Lubella kontynuuje kulinarną podróż, przenosząc ideę „gotuj w domu jak w restauracji” do szkolnych stołówek w ramach kampanii „Szkolna Restauracja”.
Główną atrakcją jest konkurs, w którym szkoły podstawowe walczą o metamorfozę stołówki wartą 100 000 zł! Cztery najlepsze zgłoszenia otrzymają również spersonalizowane neony Lubella z nazwą swojej „szkolnej restauracji”. Każda szkoła, która zgłosi swój udział w konkursie, otrzyma również ebook z przepisami na dania z makaronu Lubella, które urozmaicą szkolne i domowe menu.
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest przystąpienie do programu Akademia Lubella i nagranie filmu zgłoszeniowego z realizacją minimum 1 lekcji w ramach Akademii Lubella – edukacyjnego projektu promującego zdrowe odżywianie, samodzielne gotowanie, niemarnowanie jedzenia i savoir-vivre. W obecnej, jubileuszowej X edycji programu uczestniczy już 200 tys. uczniów klas VI–VIII z 2 tys. szkół w całej Polsce! Materiały edukacyjne przygotowane zostały przez ekspertów (metodyka, dietetyka i ekspertkę kulinarną) w taki sposób, by zachęcić uczniów do wspólnego, kreatywnego działania. Do programu zapisać się można na stronie: https://akademialubella.pl/
Więcej szczegółów oraz regulamin konkursu na konkurs.akademialubella.pl. Kampania Lubelli wspierana będzie przez influencerów, w tym Joannę i Macieja Dowborów oraz Julię Żugaj. Media wykorzystywane w komunikacji najnowszej kampanii to YT, banery, Librus, META, Brainly, Programmatic oraz Portale Oświaty.
Agencja reklamowa: Polot
Dom mediowy: Starcom
***
Lubella to znany i ceniony w Polsce producent wyrobów zbożowych. To niekwestionowany lider na rynku makaronów, wicelider na rynku płatków śniadaniowych i czołowy producent w kategorii mąk. Marka w swojej ofercie ma także paluszki oraz kasze. Lubella to produkty wysoko cenione zarówno przez handlowców, jak i konsumentów. Najlepsze ziarna, odpowiednia technika produkcji i połączenie tradycji z nowoczesnością – to siła Lubelli, dla której dbałość o najwyższą jakość i bezkonkurencyjny smak to niezmienne wartości już od 140 lat. Jako jedyny producent makaronów i płatków śniadaniowych w Polsce, Lubella mieli zboże we własnym młynie. Produkty marki codziennie trafiają na stoły konsumentów w Polsce oraz za granicą, m.in.: na Litwie, Łotwie, Ukrainie, w Wielkiej Brytanii czy Irlandii.