Storytel otwiera pierwszy w Polsce “Klub Nie-Książki”. Maciej Musiał twarzą nowej kampanii

Storytel, wiodąca marka na rynku audiobooków, startuje z "Klubem Nie-Książki" – pierwszą w Polsce inicjatywą dedykowaną literaturze audio. Kampanię otworzy improwizowany spektakl z udziałem Macieja Musiała, inspirowany m.in. ulubionymi audiobookami aktora. Wydarzenie odbędzie się 23 kwietnia o 19:30 w warszawskim Klubie Komediowym przy okazji Międzynarodowego Dnia Książki.

Czym jest “Klub Nie-Książki”?

Koncepcja “Klub Nie-Książki” jest żartobliwym nawiązaniem do opinii, że „audiobook to nie książka”, a “słuchanie nie dorównuje tradycyjnemu czytaniu”. Inicjatywa ma z jednej strony stworzyć przestrzeń dla społeczności fanów audiobooków, z drugiej odkryć przed nowymi odbiorcami wyjątkowe zasoby Storytel, aplikacji pełnej najlepszych historii, których można słuchać, kiedy się chce i gdzie się chce.

Pierwszy rozdział tej inicjatywy powstanie przy udziale widowni zgromadzonej w Klubie Komediowym podczas spektaklu inaugurującego z udziałem Maciej Musiała, aktora znanego z produkcji takich jak m.in. ,,Rodzinka.pl”, ,,Śleboda” czy ,,Klangor”, a także z projektu Storytel i SEXEDPL “(NIE) MÓWMY O S*KSIE”. Na oczach i uszach publiczności aktor wraz z towarzyszącą mu obsadą Klub Komediowego weźmie udział w spektaklu improwizowanym, inspirowanym m.in. jego ulubionymi audiobookami. Na widzów czeka wyjątkowe show!

“Klub Nie-Książki” kierujemy do wszystkich, którzy tak jak Storytel kochają literaturę, niezależnie od formy. Cieszymy się, że możemy zaprosić gości na pierwszą edycję przy okazji Międzynarodowego Dnia Książki. Wspólnie z Maciejem Musiałem i Klubem Komediowym chcemy pokazać, jak wciągające i pobudzające wyobraźnię jest słuchanie książek w wersji audio mówi Klaudia Chruściel, country marketing manager w Storytel.

Za koncepcję i realizację “Klubu Nie-Książki” odpowiada Flywheel PR. W marcu 2025 r. w agencja rozpoczęła obsługę działań komunikacyjnych Storytel, obejmujących media relations, kampanie wizerunkowe i influencerskie, eventy oraz social media.

INFORMACJE O STORYTEL:
Storytel to aplikacja pełna najlepszych historii, których można słuchać, kiedy się chce i gdzie się chce. Wystarczy telefon lub tablet. To wybór setek tysięcy audiobooków i ebooków, dostępnych po polsku i po angielsku, w aż 19 kategoriach. Można dać się wciągnąć ekscytującym kryminałom, poruszyć gorącym romansom lub oczarować najlepszej fantastyce. Wisienką na torcie są produkcje Storytel Original, czyli ekskluzywne, oryginalne audiobooki i słuchowiska w gwiazdorskiej obsadzie.

::

MACIEJ MUSIAŁ:

Aktor filmowy i teatralny, lektor. Absolwent Wydziału Aktorskiego Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie. Na ekranie zadebiutował już jako dziewięciolatek . Szerokiej publiczności znany jest z ról w popularnych serialach i filmach, jak „Rodzinka_pl”, „1983”, „Czas honoru – Powstanie” czy „Klangor”. Współpracuje ze Storytel, gdzie użycza głosu literaturze, m.in. w serii (NIE) MÓWMY O S*KSIE, czytając „Świadomy praw i obowiązków”.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF