Studencka Casemania na SGH
eStoreMedia zaprasza studentów do spróbowania sił w projekcie Casemania, organizowanym przez Studenckie Koło Naukowe Konsultingu, działające przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Casemania to cykl warsztatów i rozwiązania realnych casów, który ma pomóc studentom poruszać się w świecie biznesu. Projekt rozpocznie się 28 listopada i potrwa do 2 grudnia 2016 r. Zapisy do projektu przyjmowane są na stronie www.casemania.pl .
Pierwsze, otwierające case study pod tytułem „Smartwatch idealny – wprowadzenie produktu na rynek” poprowadzi eStoreMedia. Uczestnicy warsztatu będą mieli okazję korzystać z prawdziwych danych rynkowych, zebranych przez firmę i stawią czoła wyzwaniom, jakie czekają na nich w świecie projektowania i promowania nowych technologii.
– Chcemy zaprezentować studentom innowacyjne rozwiązania, wspierające projektowanie innowacyjnych cech produktowych, a następnie tworzenie ich strategii marketingowych. Uczestnicy będą musieli zmierzyć się z rzeczywistymi danymi, jakie im dostarczymy. Te warsztaty mogą być rozwijające dla obu stron. Być może otrzymamy od uczestników ciekawą informację zwrotną, a nawet nowe pomysły na wykorzystanie naszych narzędzi – podkreśla Bartosz Kiełbiński, Dyrektor Zarządzający w eStoreMedia.
Zespół studentów, który wykaże się największą kreatywnością i rzetelnością i przedstawi najciekawsze rozwiązanie case study będzie miał okazję spotkać się z zarządem spółki na kolacji i porozmawiać o tworzeniu produktów badawczych, które cały czas budzą zainteresowanie wielkich marek.
W projekcie Casemania, poza eStoreMedia, studentów przeszkolą takie firmy, jak: Accenture, A.T. Kearney, Avon, BDO, Coca-Cola HBC, Kompania Piwowarska, TPA, McKinsey, Microsoft, Optibuy Unilever i PWC.
::
Foto: Fotolia