Sygma Bank postawił na OS3
OS3 wygrała przetarg na obsługę jednego z liderów rynku kredytów konsumenckich w Polsce – Sygma Banku. Agencja zajmie się świadczeniem usług marketingu online ze szczególnym uwzględnieniem kompleksowej obsługi w mediach społecznościowych. Początek działań zaplanowano na luty br.
OS3 w ramach współpracy z Sygma Bankiem będzie odpowiedzialna przede wszystkim za działania w social media. Publikowanie treści oraz moderowanie profili obejmie takie serwisy jak: Facebook, YouTube i Google +. Ponadto agencja zajmie się obsługą mini-stron internetowych oraz bloga Klienta. Projekt zostanie również wsparty działaniami na forach internetowych, za które odpowiadać będzie agencja Faster and Better (OS3 Group).
– Nasz wybór padł na OS3 ze względu na szczegółowo zaplanowaną strategię działań obecności Sygma Banku w mediach społecznościowych. Agencja w swojej propozycji zawarła wszystkie wyznaczone przez nas aspekty, m.in. koncepcję kreatywną nastawioną na efektywność. Zaproponowała również rozwiązania, które wpisują się w wartości naszej marki i pozwalają budować większy zasięg oraz zaangażowanie wśród konsumentów – wyjaśnia Maria Radowska, zarządzająca marketingiem elektronicznym w Sygma Banku.
– Decyzja Sygma Banku jest dla nas ogromną satysfakcją. Współpraca z liderem rynku kredytów konsumpcyjnych to ogromne wyróżnienie i potwierdzenie skuteczności naszych działań. Cieszymy się, że możemy wzmocnić działania wizerunkowe naszego nowego klienta – podsumowuje Marcin Maj, wiceprezes zarządu OS3 Group.