Warning: session_start(): open(/home/klient.dhosting.pl/adpress/.tmp//sess_5b3e2e6b56e3ae7f4183fb1f24a808b6, O_RDWR) failed: Disk quota exceeded (122) in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/plugins/premium-seo-pack/aa-framework/framework.class.php on line 584

Warning: session_start(): Failed to read session data: files (path: /home/klient.dhosting.pl/adpress/.tmp/) in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/plugins/premium-seo-pack/aa-framework/framework.class.php on line 584
Sztuka prezentacji kreatywnie - #eksperci w Workin | BRIEF

Sztuka prezentacji kreatywnie – #eksperci w Workin

148

27 listopada w przestrzeni coworkingowej Workin w samym sercu Starego Miasta w Warszawie, odbyło się drugie spotkanie z cyklu #eksperci, organizowanego w ramach 9. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.
Spotkania w formie paneli dyskusyjnych, mają na celu budowanie kompetencji i wymianę wiedzy w dziedzinach nowoczesnej komunikacji. Drugie spotkanie dotyczyło sztuki skutecznej prezentacji biznesowej.

Podczas pierwszego spotkania został poruszony temat content marketingu. Uczestnicy wraz z ekspertem Norbertem Kilenem starali się znaleźć odpowiedź na pytanie: jak tworzyć dobry content marketing?

Drugie spotkanie poświęcone zostało tematyce skutecznej prezentacji biznesowej. Eksperci z Explainvisually.co — Klaudia Tolman i Maciej Budkowski zaprezentowali case’y kilku zrealizowanych prezentacji wizualnych, które pomogły ich klientom odnieść sukces podczas rozmów biznesowych i umożliwiły podjęcie działań w danych branżach.

Uczestnicy dowiedzieli się jak myśleć wizualnie i w jaki sposób można wykorzystywać i jak tworzyć notatki wizualne podczas spotkań biznesowych. Wspólnie z ekspertami starali się znaleźć receptę na przygotowanie i przedstawienie skutecznej prezentacji biznesowej. Jak to zrobić?

  1. Jeśli Twoja prezentacja zawiera dużo treści — podziel ją na części.
  2. Mów zwięźle i konkretnie, ale nie szybko.
  3. Zaciekaw odbiorcę, opowiadając o nowym zjawisku albo o zjawisku dobrze znanym, ale z nowej perspektywy.
  4. Daj odbiorcy argumenty, które zachęcą go do przekazania naszej prezentacji innym. Zaprezentuj je np. w formie notatki wizualnej.
  5. Pamiętaj, że bohaterem Twojej prezentacji jest klient, a nie Twój produkt/usługa.
  6. Zaprezentuj ciekawe case’y.
  7. Angażuj odbiorcę, wciągaj go w dyskusję.
  8. Przygotuj się do prezentacji i trenuj wystąpienia systematycznie!

Cóż więcej pisać? Niech notatki wizualne Klaudii Tolman ze spotkania powiedzą same za siebie!

Fotorelacja z wydarzenia: TUTAJ

Dziękujemy wszystkim, którzy pojawili się i wzbogacili dyskusję swoimi spostrzeżeniami. 

Zapraszamy na kolejne spotkanie, na którym poruszymy temat finansowania startupów.