Top 10 amerykańskich magazynów

Publishers Information Bureau opublikowało dane o sprzedaży reklam w amerykańskich magazynach drukowanych w trzecim kwartale tego roku. Przedstawiamy top 10 magazynów, które mają najwięcej przychodów ze sprzedaży reklam.
Wnioski
Reklamodawcy w Stanach Zjednoczonych najchętniej przeznaczają środki ze swoich budżetów na reklamę w magazynach o szeroko pojętej tematyce lifestyle’owej. Największą dynamikę wzrostu przychodów ze sprzedaży reklam mają natomiast magazyny poradnikowe.
Magazyny, które notują największe przychody z reklam mają też najwięcej czytelników w swoich segmentach.
Zarówno magazyny z największymi przychodami oraz z najlepszą dynamiką nie są pismami, które można by nazwać „luksusowymi”.
Całościowo, przychody z reklam amerykańskich magazynów wzrosły rok do roku o 4 proc. – z 4,56 mld dol. do 4,75 mld dol.
Źródło danych: Publishers Information Bureau