TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

Czy zaraz po skończonych wakacjach myślimy o kolejnych? Do takiego wniosku mogli dojść marketerzy, bo choć sezon letni dobiegł końca, ubiegły tydzień w kampaniach wideo online pozostaje w wakacyjnym klimacie. Zestawienie firmy Gemius otwiera spot orzeźwiającej Coca-Coli, oprócz tego podróżnicze reality show ‘Azja Express’ i kuszące krótkimi wyjazdami Booking.com.

 

 

Na szczycie zestawienia znalazła się reklama napoju Coca-Cola. W spocie występują gwiazdy polskiego YouTube’a, których wizerunki wykorzystano na limitowanych puszkach napoju. Wideo zadebiutowało w sieci 19 sierpnia i zanotowało blisko 2,1 mln użytkowników przy 3,2 mln rozpoczętych odtworzeń. Naturalnie, spot emitowany był przede wszystkim w serwisie YouTube.com (70 proc.).

 

Drugie miejsce należało do stacji TVN od pewnego czasu intensywnie promującej programy swojej jesiennej ramówki. Wysoki wynik osiągnął spot reality show ‘Azja Express’ (zmagania polskich celebrytów, którzy muszą przeżyć za dolara dziennie w najbiedniejszych azjatyckich krajach). Emitowany od 6 września wyłącznie na stronie Onet.pl, dotarł do 1,7 mln użytkowników przy 1,8 mln rozpoczętych odtworzeń.

 

Na trzecim miejscu znalazł się nowy spot portalu Booking.com. Wyszukiwarka kwater wakacyjnych i służbowych w swoim spocie przedstawia wyprawę w poszukiwaniu trufli. W zabawnym wideo marka przekonuje, że ‘kimkolwiek jesteś, czegokolwiek szukasz, Twoja podróż zaczyna się tutaj’. Spot został po raz pierwszy wyemitowany 1 września. Reklama była emitowana przede wszystkim w serwisie Player.pl oraz na stronie Natemat.pl. Spot odtworzyło 1,6 mln użytkowników przy 3,8 mln rozpoczętych emisji.

 ::

Fot.Fotolia

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF