...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Trendy w komunikacji na 2019 rok — trzecie spotkanie #eksperci

29 stycznia w sercu starego miasta, tuż przy Placu Zamkowym w Workin, odbyło się trzecie spotkanie #eksperci. Spotkanie zostało poświęcone trendom komunikacyjnym na 2019 rok. Spotkania realizowane są ramach 9 edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie i mają na celu budowanie kompetencji i wymianę wiedzy w zakresie skutecznej komunikacji.

Spotkania #eksperci odbywają się cyklicznie w przestrzeni coworkingowej Workin. Realizowane są w ramach 9 już edycji rankingu 50. Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Forma panelu dyskusyjnego bez wyraźnego podziału na prelegenta i publiczność pozwala na otwartą dyskusję z ekspertami w zakresie tematu, w jakim się specjalizują i poszerzanie wiedzy w niestandardowy i angażujący sposób.

Na poprzednich spotkaniach zostały poruszone tematy związane z content marketingiem i sztuką skutecznej prezentacji. Podczas ostatniego panelu jako ekspert wystąpił Artur Roguski z Dfusion Communication, posiadający wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu social mediów dla dużych marek, autor bloga Why So Social. Artur zaprezentował najbardziej prawdopodobne trendy, które zdominują marketing w 2019 roku. Uczestnicy zyskali również wskazówki, jak prowadzić skuteczną komunikację w social mediach i czym inspirować się przy tworzeniu contentu.

Jakie będą najważniejsze trendy komunikacyjne w 2019 roku?

  1. Insta Stories odegrają bardzo ważną rolę w komunikacji marek i osób.
  2. Eventy — jest to świetny sposób na dotarcie do osób szukających offline-owych atrakcji w sieci i doświadczenie marki, jakiego odbiorca nie zdobędzie online.
  3. Video już od kilku lat jest mocnym trendem jednak ze względu na rosnącą popularność aplikacji takich jak TikTok, w 2019 roku odegra dużą rolę w komunikacji
  4. Rosnąca rola marketingu niszowego oraz precyzyjnego, czyli docierającego do bardzo konkretnych grup docelowych. Wiąże się z tym mniejszy nacisk na targetowanie po danych demograficznych, zwiększone nakłady na współpracę z niszowymi influencerami oraz rozwój marketing automation.

Według uczestników spotkania bardzo ważne będą naturalność i transparentność w komunikacji, technologie głosowe oraz chatboty.


Dziękujemy serdecznie wszystkim za udział i zapraszamy już teraz na kolejne spotkanie, które odbędzie się w ostatni wtorek lutego!

Anita Florek