Undeclared surcommissions

Autor: Roman Jędrkowiak

198

Domy mediowe jak banki?

Tekst Marketing Week, czyli z UK, ale jakaś analogia z rynkiem polskim by się znalazła… W tekście domy mediowe obwiniane, delikatnie mówiąc, o brak transparentności w czasach cyfrowych. Osobiście bardzo lubię z tego tekstu frazę: “undeclared surcommissions on clients’ spending”.

Ileż to powstało przez ostatnie lata prezentacji na temat mierzalności digitalu …?

Artykuł tutaj:

https://lnkd.in/gxikXk4

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej