...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Vectra sponsorem strategicznym międzynarodowego turnieju Gdynia Rhythmic Stars & Baltic Junior Cup

Już 4 maja rozpocznie się turniej Gdynia Rhythmic Stars & Baltic Junior Cup. Sponsorem strategicznym tegorocznej edycji została Vectra, która wspiera popularyzację gimnastyki w Polsce. W ramach wydarzenia, operator udostępni specjalną strefę treningową Kids Gym z zajęciami dla dzieci pod okiem zawodowych trenerów, z możliwością wypróbowania profesjonalnych przyborów i przyrządów do ćwiczeń.

 

Z początkiem maja rozpocznie się jeden z najważniejszych turniejów gimnastyki artystycznej w Polsce i na świecie – Gdynia Rhythmic Stars & Baltic Junior Cup. Tegoroczna, piąta edycja odbędzie się w hali Polsat Plus Arena Gdynia. Impreza promująca sportową rywalizację oraz aktywność fizyczną jako niezbędny element zdrowego stylu życia potrwa od 4 do 7 maja. Wstęp na wydarzenie jest wolny.

Podczas turnieju publiczność będzie miała okazję podziwiać widowiskowe pokazy indywidualne i zespołowe, w których uczestniczyć będą najlepsze na świecie gimnastyczki oraz reprezentacja Polski w gimnastyce artystycznej. W zawodach weźmie udział ponad 300 zawodniczek z 22 krajów, w tym mistrzyni świata oraz brązowa medalistka mistrzostw świata. W turnieju rywalizować będą polskie zawodniczki, m.in. Liliana Lewińska – reprezentantka Polski, wicemistrzyni Europy w kategorii juniorek, a także Reprezentacja Polski seniorek w układach zespołowych, która niedawno zdobyła złoty medal
w Pucharze Świata.

Ruch i sport są ważne nie tylko dla utrzymania dobrej kondycji fizycznej, ale również dla rozwoju umysłowego i emocjonalnego, zarówno wśród młodszych, jak i starszych. Jako sponsor strategiczny tegorocznej edycji Gdynia Rhythmic Stars & Baltic Junior Cup, Vectra przygotowała specjalną strefę
z atrakcjami – Kids Gym, gdzie dorośli wraz z pociechami będą mogli wspólnie spędzić czas oraz spróbować swoich sił na trampolinach oraz wypróbować przyrządy i przybory do ćwiczeń gimnastycznych.

To jednak nie koniec niespodzianek. Widzowie, którzy pojawią się na turnieju zyskają dostęp do bardzo atrakcyjnych ofert operatora – Internetu, telewizji i telefonii komórkowej – poprzez punkt sprzedaży, infolinię oraz kod QR, który przekieruje klientów na dedykowaną stronę internetową. Wszystkie szczegóły dostępne będą na stoisku operatora podczas wydarzenia. Dla tych, którzy nie będą mieli okazji odwiedzić Gdynia Rhythmic Stars & Baltic Junior Cup, Vectra również przygotowała coś specjalnego. Na czas trwania wydarzenia, na stronie internetowej operatora dostępna będzie ekskluzywna weekendowa oferta oznaczona grafiką turnieju.

Warto pamiętać, że pod koniec 2022 roku Vectra nawiązała współpracę z organizacją non-profit zarządzającą dyscyplinami gimnastycznymi na terenie całego kraju, tj. z Polskim Związkiem Gimnastycznym. Na mocy zawartej umowy, Vectra otrzymała tytuł sponsora strategicznego. Jednocześnie, w roli sponsora głównego, od listopada 2022 r. wspiera wybrane reprezentantki
i reprezentanta kadry narodowej – Lilianę Lewińską i Reprezentację Polski seniorek w układach zespołowych oraz Tomasza Le Khaca w gimnastyce sportowej mężczyzn.

Więcej szczegółów na temat wspomnianych ofert można znaleźć na stronie internetowej operatora: https://www.vectra.pl; natomiast informacje dotyczące wydarzenia są dostępne na stronie https://gdyniastars.pl/.

::
O Grupie Vectra

Grupa Vectra oferuje nowoczesne usługi Internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej, VOD, OTT, telefonii mobilnej i stacjonarnej, a także profesjonalne usługi dla biznesu. Grupa nieustannie rozwija swoje produkty, w tym usługę TV Smart, która umożliwia korzystanie z nowoczesnej platformy wideo
w standardzie 4K, zarówno tradycyjnie poprzez dekoder, jak i poprzez aplikację mobilną, telewizor, czy przeglądarkę Internetową. Obecnie z 4 mln usług Grupy Vectra korzysta ponad 1,7 mln gospodarstw domowych, a w zasięgu sieci operatora znajduje się ich 4,1 mln.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF