Viralowe reklamy z Super Bowl 2016
Kwota pięciu mln dolarów za emisję 30-sekundowego spotu podczas przerwy w transmisji Super Bowl może wydawać się „nieco” wygórowana. Jednak niektórzy wiedzą, jak wykorzystać tę inwestycję. Sprawdźcie, które rekalamy z Super Bowl 50 2016 cieszą się największym zainteresowaniem na YouTube i mają największy potencjał viralowy.
Wczoraj publikowaliśmy tekst o 10. reklamach Super Bowl 2016, które warto zobaczyć, a dziś zapraszamy do obejrzenia sześciu viralowych produkcji, które trzeba obejrzeć, jeśli jeszcze ich nie widzieliście. Są to spoty, które po kilku dniach mają kilkanaście lub kilka milionów wyświetleń na YouTube.
1. #Pokemon20
Agencja: Omelet
Data publikacji: 25.01.2016
Liczba wyświetleń na YouTube*: 18,7 mln
2. Mtn Dew Kickstart, Puppymonkeybaby
Agencja: BBDO New York
Data publikacji: 3.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 14,3 mln
3. Hyundai, First Date
Agencja: Innocean Worldwide
Data publikacji: 3.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 14 mln
4. Snickers, “Marilyn”
Agencja: BBDO New York
Data publikacji: 3.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 8,6 mln
5. Amazon Echo
Agencja: Leo Burnett Toronto
Data publikacji: 7.02.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 8,6 mln
6. Heinz, 'Wiener Stampede’
Agency: David Miami
Data publikacji: 31.01.2016
Liczba wyświetleń na YouTube: 5,4 mln
::
*Dane dotyczące liczby wyświetleń zostały zebrane dnia 9 lutego 2016 roku.
::
Przeczytaj także:
10 REKLAM SUPER BOWL 2016, KTÓRE WARTO ZOBACZYĆ
OTO NAJBARDZIEJ WIZJONERSKIE MARKI USA