Volkswagen myśli na niebiesko

2 085

W lipcu Volkswagen Group Polska rozpoczyna działania w ramach kampanii Think Blue. Miejskie skwery w Poznaniu, Gdańsku i Toruniu zakwitną na niebiesko. Przy nich staną huśtawki zachęcające do chwili relaksu. Przy skwerach mają pojawić się także tablice z torebkami nasion niezapominajek, które będzie można oderwać i zasiać w ogródku, na balkonie czy miejskim placu.


Akcja ma przypominać o tym, że troska o naturę jest wspólną sprawą nas wszystkich i może dostarczać wiele radości. Niebieskie skwery z tablicami pojawią się w Poznaniu, Gdańsku i Toruniu.

Kolejnym etapem akcji Think Blue będzie próba odzyskania dla potrzeb mieszkańców zaniedbanych miejsc. Na przykład poprzez odtworzenie zieleni lub stworzenie mebla miejskiego. Ostateczna forma mebli oraz lokalizacja w danym mieście wyłonione zostaną przez mieszkańców w głosowaniu na fanpage’u VW na Facebooku.

W ramach idei Think Blue Volkswagen organizuje także konkurs, w którym wyłoniony zostanie najoszczędniej jeżdżący kierowca na świecie. Lokalne eliminacje rozpoczną się w połowie lipca, a najlepszy zawodnik będzie reprezentował Polskę w światowym finale we wrześniu.

Think Blue

 


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej