Weltbild.pl przygotowuje się do rebrandingu

0 1 459

Przygotowując się do rebrandingu, sklep internetowy Weltbild.pl przeprowadził badania, których celem było zrozumienie potrzeb klientów.


W badaniu wzięły obecne i potencjalne klientki w przedziale wiekowym 24-35 oraz 35-49 lat. Analizie poddano mocne i słabe strony sklepu, oceniono konkurencje, a także preferencje zakupowe użytkowniczek.

Z badań wynika m.in:

– oczekiwania wobec sklepu dedykowanego głównie kobietom zorganizowane są wokół czterech atrybutów, takich jak dostępność, korzystność, dopasowanie do potrzeb i zindywidualizowanie,

– klientki chcą asortymentu na średnim poziomie cenowym, bardzo często podkreślają znaczenie szybkiej dostawy oraz udogodnień związanych ze składaniem zamówień i odbiorem przesyłek. Korzystność utożsamiają z dużą liczbą atrakcyjnych promocji.

– towar musi być tu i teraz, dlatego dobry sklep internetowy powinien zaspokajać pragnienie kobiety szybko i dostarczać produkt od razu,

– ważna jest także spersonalizowana komunikacja, wpływająca pozytywnie na lojalność.

Paweł Wojciechowski dyrektor zarządzający Weltbild.pl komentuje: – Zrozumienie potrzeb konsumenckich to dla nas priorytet. Dlatego też od miesiąca działa u nas szybka dostawa, którą promujemy hasłem „Dziś zamawiasz, jutro masz”, personalizujemy naszą ofertę, wykorzystując selekcjonowanie bazy, zmieniliśmy komunikację na bardziej otwartą, uruchomiliśmy blog, na którym pokazujemy ludzką twarz naszego sklepu. Przed nami wciąż największe wyzwanie, czyli rebranding. Wierzymy, że cały proces zakończymy sukcesem jeszcze w tym roku.

:: ::   

Badanie na zlecenie Weltbild.pl zrealizowała firma Uglik Research & Consulting. Przeprowadzono je w grupie aktualnych i potencjalnych klientów sklepu, kobiet w przedziale wiekowym od 25 do 49 lat. Ich celem było poznanie potrzeb konsumenckich oraz ocena potencjału przyjętych założeń i kierunku dalszego rozwoju.

shell brand is the future

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej