White Paper Agency przeprowadziła rebranding Międzynarodowego Banku Współpracy Gospodarczej IBEC

48

W związku z obchodami 55-lecia działalności Międzynarodowy Bank Współpracy Gospodarczej IBEC przeszedł pierwszy w swojej historii rebranding. Stworzeniem nowej identyfikacji wizualnej zajęła się agencja White Paper Agency.

Międzynarodowy Bank Współpracy Gospodarczej IBEC przeszedł pełny rebranding. Zmiany powiązane zostały z obchodami 55 rocznicy działania. Przez cały okres dotychczasowej działalności IBEC żaden
z elementów identyfikacji wizualnej nie był zmieniany. W wyniku rebrandingu zrealizowanego przez White Paper Agency wszystkie elementy identyfikacji wizualnej i księgi znaku zostały zaprojektowane na nowo. Niezmieniona pozostała jedynie nazwa banku.

Ze względu na międzynarodowy charakter marki, która jest zarządzana przez 8 krajów, punktem wyjścia dla nowego logotypu stała się kula ziemska. Sygnet jest prosty, złożony z dynamicznych elementów. Linie
w formie okręgów mają symbolizować połączenie – skomentował Łukasz Sysa, CEO White Paper Agency.

Stworzone zostało m.in. nowe logo, znak towarowy, slogan, paleta firmowych kolorów i zestaw czcionek, projekty dokumentacji firmowej i materiałów promocyjnych. Brand Book powstał w języku angielskim
i rosyjskim. 

White Paper Agency to agencja świadcząca kompleksowe usługi z zakresu marketingu. Do klientów agencji należą m.in.: Coca-Cola, Polpharma, LS Airport Services, Alcon, SuperGrosz, Polregio, Oponeo.