Wiktoria Jakubowska i Michał Gąsior dołączą do redakcji Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska intensywnie rozwija zespół redakcyjny. W czerwcu dołączy do niego Michał Gąsior, jako head of content. Od lipca redaktor naczelną serwisów lifestyle będzie natomiast Wiktoria Jakubowska.
Michał Gąsior na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie linii programowej WP, koordynowanie współpracy kilkunastu redakcji i zarządzanie treściami newsowymi w serwisach.
Wiktoria Jakubowska od lipca zostanie redaktor naczelną serwisów lifestyle’owych (WP Kobieta, WP Kuchnia, WP Turystyka). Będzie odpowiedzialna za kierowanie pracą trzech redakcji i kreowanie ich linii redakcyjnej oraz współtworzenie strategii dla obszaru.
Wiktoria Jakubowska i Michał Gąsior to doświadczeni menedżerowie mediów, z sukcesami, a do tego wciąż głodni kolejnych i dalszego rozwoju. Dlatego świetnie wpisują się w wizję zespołu, który buduję od połowy grudnia ubiegłego roku.
Piotr Mieśnik, redaktor naczelny Wirtualnej Polski
Michał Gąsior przez ostatnie 4 lata związany był z serwisem naTemat.pl, gdzie kolejno pełnił funkcję reportera, wydawcy i szefa strony głównej. W październiku ub.r. awansował na stanowisko head of content i odpowiadał za stronę główną serwisu oraz treści tworzone w ramach całej Grupy. Wcześniej był m.in. współpracownikiem „Newsweeka” i dziennika „Nowiny”.
Wiktoria Jakubowska poprzednio pracowała jako redaktor naczelna serwisu Plotek.pl, gdzie odpowiadała m.in. za realizację celów zasięgowych serwisu, prowadzenie projektów sprzedażowych oraz powstanie działu „Plotek-opinie”. W redakcji Plotek.pl spędziła łącznie 6 lat. Wcześniej pełniła funkcje redaktora i wydawcy. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz
e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Mediapanel, w marcu 2021 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,9 mln Polaków.
Źródło: WP