WIND OF CHANGE – to motyw przewodni wystąpień podczas kolejnej edycji CMO SUMMIT CEE by Shortlist, która odbędzie się 15 listopada.


193

CMO SUMMIT CEE by Shortlist to cykliczne wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu, reklamodawców. Celem konferencji jest dyskusja na temat trendów, czerpanie inspiracji i analiza najtrudniejszych wyzwań dzisiejszej branży marketingowej i komunikacyjnej.


 

15 listopada po raz kolejnych zarządzający marketingiem z całego regionu CEE będą mieli okazję wziąć udział w CMO Summit CEE. Konferencja odbędzie się w języku angielskim i będzie można w niej uczestniczyć zarówno osobiście w studiu w Warszawie, jak i on-line dzięki transmisji na żywo. To konferencja, w której warto wziąć udział, aby posłuchać o wyzwaniach współczesnego marketingu i biznesu, ale również aby spotkać się z koleżankami i kolegami zarządzającymi marketingiem w innych organizacjach.

„Motywem przewodnim tej edycji jest WIND OF CHANGE – wszyscy żyjemy w świecie i czasach ciągłych zmian i niepewności co przyniesie przyszłość, a przyszłość jest bliższa niż nam się zdaje, dzieje się teraz! – mówi Marta Macke, CEO Shortlist Consulting, pomysłodawczyni i organizatorka cyklu konferencji CMO Summit i konkursu CMO Awards –

Dzisiejsi CMOsi, aby wdrażać lub inicjować najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako czynnika przyczyniającego się do wzrostu biznesu, muszą być zwinni i ciągłe wyprzedzać zmiany i rozwój nowych trendów i narzędzi w marketingu, komunikacji i biznesie”
„Przy każdej edycji CMO Summit przygotowujemy z naszymi partnerami prezentacje i treści szczególnie istotne dla naszych gości, którymi są top managerowie marketingu, reklamodawcy. Podczas zbliżającej się edycji CMO Summit CEE prelegenci i paneliści opowiedzą o ważnych trendach i insightach kluczowych dla dzisiejszych CMO i skupią się na tematach takich jak zrównoważony rozwój, metaverse, dane, nowe technologie, transformacja kompetencji i wiele innych” dodaje Marta Macke

Zaproszeni na wydarzenie CMOsi będą mieli okazję wysłuchać panelu dyskusyjnego dot. METAVERSE I XR (VR i AR) JAKO NARZĘDZIA DO WYKORZYSTANIA I DZIAŁANIA W MARKETINGU I NA MÓZG – A CO TO OZNACZA? – będzie to emocjonujący panel dyskusyjny pomiędzy naukowcami i marketerami prowadzony przez Marcina Łunkiewicza, CEO/Foundera, Mimo.ooo & Meta Expert oraz Martę Macke, CEO, Shortlist Consulting oraz ich gości Annę Olszewską, Communication Director w KIR oraz

Luke Porwol, kierownik działu e-administracji w Insight Center for Data Analytics, National University of Ireland, Galway (NUIG)

Kolejnym tematem, którego nie może zabraknąć podczas wydarzenia merytorycznego skierowanego do managerów zarządzających marketingiem i markami jest sustanability.  ZIEMIA DLA WSZYSTKICH – ROLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU, CELÓW I KORPUSÓW W DZISIEJSZYM MARKETINGU I BIZNESIE to ekscytująca prezentacja Pawła Nizińskiego, CEO better, Partnera na Europę Środkowo-Wschodnią, Goodbrand oraz panel dyskusyjny z Marcello Palazzi Global Ambasadora ruchu B Corp.

W duchu sustanability będzie również prezentacja mówiącej o MIEJSCU MIĘDZY DEKARBONIZACJĄ A WYDAJNOŚCIĄ, którą wygłoszą Małgorzata Hejka, Dyrektor ds. Strategii i Innowacji, Spark Foundry i lider X-Team „Odpowiedzialny Rozwój” w Publicis Groupe oraz Agata Szustak, Strategy Manager, Zenith, członek X-Team „Odpowiedzialny Rozwój” w Publicis Groupe, na temat

Agencja Allegro Brand Experience, która od kilku edycji jako partner Shortlist Consulting wspiera firmę przy organizacji wydarzenia zada swoim gościom, czołowym globalnym marketerom pytanie jak sprawić, by „zielone spotkania” były jeszcze bardziej zrównoważone. „Zrównoważenie wydarzeń stało się niezbędne dla konsumentów marek i docelowych odbiorców. Podczas panelu uczestnicy dowiedzą się, czym tak naprawdę są zrównoważone spotkania i co marki już robią, aby w swoich wydarzeniach zwracać większą uwagę na środowisko i lokalne społeczności – mówi Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience – panel dyskusyjny, który dostarczy zestawu niezbędnych rozwiązań do prowadzenia bardziej zrównoważonych doświadczeń z marką”.

 

„Nadchodzi zima – jeśli pozwolisz, by marketingowy ogień zgasł, Twój biznes może zamarznąć na śmierć! – twierdzi Adam Puchalski Strategic Sales Lead, Httpool Polska, który podczas konferencji zajmie się weryfikacja trendów i mitów w marketingu cyfrowym.

Czy SOCIAL COMMERCE to właściwe rozwiązanie dla Twojej marki? Gorący temat dla marek obecnych w mediach społecznościowych. Ale nie tylko. Czym jest social commerce i jakie są szanse dla marek – to pytanie zada uczestnikom konferencji Joanna Bychalska, eCommerce Strategy Director w Le Pont by Publicis Groupe CEE

Podczas CMO Summit CEE 15go listopada nie zabraknie również głosu samych marketerów. „Podczas panelu dyskusyjnego poświęconego dyskusji o tym co Wind Of Change oznacza dla marek, marketingu i rozwoju biznesu porozmawiam z top managerami reprezentującymi różne kategorie biznesowe, zarówno dotknięte kryzysem, jak i takie dla których jest on kołem napędowym – mówi Marta Macke – będziemy mieli okazję wysłuchać opinii m.in. Agnieszki Radawiec, CMO OBI, Macieja Szczechury, Członka Zarządu Rainbow Tours, eksperta z Allegro.pl, z którymi porozmawiamy m.in.o nowej rzeczywistości biznesowej, zmianach w zachowaniach konsumentów czy włączaniu Strategii ESG i Zrównoważonego Rozwoju w strategie biznesową/ marketingową”

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej