...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wykruszają się wystawcy na CES 2022

CES 2022

Po ostatniej edycji targów w formule online te nadchodzące w 2022 miały być powrotem do normalności. Wiele wskazuje jednak na to, że hale targowe nie wypełnią się w takim stopniu jak przed pandemią.

CES (Consumer Electronics Show) odbywa się w Las Vegas i jest największym wydarzeniem w branży technologicznej na świecie. W trakcie targów wiele firm prezentuje swoje najnowsze produkty oraz technologie. Równocześnie odbywa się wiele paneli i wydarzeń rozrywkowych.
Po zeszłorocznej przerwie odwiedzający żywili wielkie nadzieje na powrót targów w formule stacjonarnej. Do niedawna wszystko wskazywało na to, że się nie zawiodą.

Niestety w przeciągu ostatnich dni firmy takie jak T-Mobile, Twitter, Meta czy Amazon ogłosiły, że nie wezmą udziału w targach ze względu na coraz większą ilość zachorowań na COVID-19.
Inne duże firmy takie jak AMD, Samsung i LG zapowiedziały zmniejszenie tegorocznej reprezentacji na wydarzeniu. Niektóre, tak jak Nvidia ogłosiły obecność jedynie zdalną.
Pomimo tego, że do imprezy pozostało niewiele ponad dwa tygodnie możemy spodziewać się kolejnych rezygnacji.

Jako główny powód nieobecności marki podają dbanie o bezpieczeństwo pracowników oraz odwiedzających. Coraz więcej firm wybiera formę online także ze względu na większy zasięg i niższe koszty organizacji.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF