...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Yanosik przekazuje na licytację WOŚP kolekcjonerski (OSTATNI!) model S-clusive by GTR z tajemniczą niespodzianką.

Yanosik S-clusive by GTR, to jedno z kultowych urządzeń marki, które zdobyło uznanie wśród kierowców, m.in. za sprawą dożywotniego abonamentu. Marka aktualnie nie oferuje go dla żadnego ze swoich urządzeń. Teraz Yanosik postanowił przekazać tego białego kruka na aukcję WOŚP, w ramach 32. Finału.

 

Yanosik angażuje społeczność kierowców po raz kolejny

Polska marka jest znana z tego, że buduje społeczność kierowców i angażuje ją w liczne działania na rzecz bezpieczeństwa. Aplikację Yanosik pobrało już 28 milionów polskich zmotoryzowanych, a miesięcznie korzysta z niej ponad 2 mln unikalnych kierowców. Do systemu Yanosika co 2,3 sekundy dodawane jest nowe zgłoszenie, dzięki czemu zmotoryzowani Polacy mogą jechać bezpieczniej.

Społeczność Yanosika jest niezwykle zaangażowana we wszystkie akcje na rzecz bezpieczeństwa, które współorganizujemy z Komendą Główną Policji oraz innymi podmiotami. Wielu kierowców wraca do nas z pozytywnym feedbackiem, dziękując za to co robimy. Najcenniejsze jednak jest to, że zaangażowanie społeczności kierowców, korzystających z Yanosika, realnie przekłada się na większe bezpieczeństwo na drogach – informuje Małgorzata Dąbrowska, Yanosik

Teraz marka apeluje do użytkowników systemu, aby wsparli zbiórkę funduszy na zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania oraz rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych i licytowali kolekcjonerski model urządzenia, który wystawiła na aukcję.

Ostatni model urządzenia przekazany na aukcję WOŚP

Wznowień nie będzie. To ostatnia szansa, aby zdobyć z oficjalnego źródła kultowy model urządzenia S-clusive by GTR od Yanosika. Aktualnie urządzenie można zakupić wyłącznie na rynku wtórnym, a jego cena przekracza pierwotną wartość co najmniej 3-krotnie.

Model S-clusive by GTR zdobył serca kierowców głównie za sprawą dożywotniego abonamentu, którego marka już nie oferuje dla żadnego ze swoich urządzeń. Wielu z nich wciąż dopytuje o możliwość zakupu urządzenia lub poszukuje możliwości odkupienia go od innych użytkowników.

Okazuje się, że model wystawiony na aukcję dla WOŚP, poza swoimi standardowymi opcjami, będzie oferował znacznie więcej.

Ostatni model S-clusive jest wyjątkowy, nie tylko ze względu na dożywotni abonament i funkcje, które posiada. Urządzenie ma ogromną wartość kolekcjonerską, ale zostanie również zaktualizowane o niespodziankę, którą przygotowaliśmy wspólnie z Jurkiem Owsiakiem dla przyszłego właściciela urządzenia. Zachęcam do śledzenia naszej aukcji i poznania szczegółów – komentuje Małgorzata Dąbrowska, Yanosik

Yanosik pomaga od lat

Yanosik nie tylko dba o kierowców, współorganizując akcje na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach oraz wzmacniając świadomość w kwestii zasad bezpiecznej jazdy, ale również angażuje się w liczne akcje charytatywne.

W przeszłości marka niejednokrotnie popierała działalność Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, m.in. wystawiając urządzenia oraz samochód Yanosik na licytacje, kupując fotoradar, wystawiony na aukcję przez poznańską Straż Miejską oraz wspierając zbiórki funduszy.

Cały zespół Yanosik wspiera działalność Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a tegoroczna aukcja wzbudza w nas wszystkich ogromne emocje, głównie za sprawą niespodzianki, którą przygotowaliśmy razem z Jurkiem. Mamy nadzieję, że spodoba się również kierowcom i pobudzi w nich ducha zdrowej rywalizacji na aukcji, dzięki czemu uda nam się zebrać jak najwięcej środków na sprzęt dla oddziałów pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych – mówi Małgorzata Dąbrowska, Yanosik

Marka nie zdradza szczegółów tajemniczej niespodzianki, zachęcając do śledzenia aukcji swojego urządzenia na platformie Allegro oraz aktywnego licytowania.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF