Youtuberzy parodiują spot TVN

Vlogerzy zainspirowani najnowszym spotem kanału TVN, stworzyli swoją własną wersję wiosennej ramówki – Net rządzi!. Jest to pierwsza wspólna produkcja, zrobiona przez kilkunastu youtuberów, takich jak Łukasz Jakóbiak, Lekko Stronniczy, Adbuster czy Red Lipstick Monster.
Youtuberzy z przymrużeniem oka odwzorowali wygląd i zachowanie gwiazd TVN. Na Krupówkach zamiast jurorów programu X Factor zobaczymy Łukasza Jakóbiaka, Szparagi oraz Martina Stankiewicza. W rolę Ewy Drzyzgi i Magdy Gessler wcielili się Szwagier ze Śmiechawa TV oraz Vlog Mateusz. Gospodarzy programu Bitwa o Dom sparodiowali Ewa z Red Lipstick Monster, Ravgor oraz Wapniak. Sukienkę Anji Rubik przymierzył Marcin z 5 sposobów na. Autostopa, niczym Agnieszka Szulim, Marcin Prokop i Dorota Wellman, łapią Antek ze Śmiechawa TV oraz duet Lekko Stronniczy. Agnieszkę Dygant zagrała Paulina z Mówiąc inaczej, a Leszka Lichotę – Chwytak. Natomiast w rolę ekipy serialu Lekarze wcielili się Adbuster, SciFun i 5 Sposobów Na. Spot kończy wyjątkowa para Cyber Marian i Marianna, którzy wcielili się w role Piotra Adamczyka i Romy Gąsiorowskiej z serialu Sama Słodycz.
Net rządzi!
Parodia spotu wiosennej ramówki TVN jest wspólną produkcją youtuberów z sieci LifeTube. W video gościnnie wystąpili także Śmiechawa, Chwytak i 5 Sposobów Na. „Net rządzi!” pokazuje, że polski Internet rośnie w siłę i kreuje gwiazdy, które są dla wielu równie rozpoznawalne, jak znane twarze telewizji. Cieszymy się, że nasi twórcy chętnie zaangażowali się w ten projekt, ponieważ, jest to jedna z największych produkcji na polskim YouTube, angażująca tak wielu twórców jednocześnie. – wyjaśnia Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube, polskiej sieci partnerskiej YouTube.
A oto oryginalny spot TVN – który podoba Wam się bardziej?
Partnerzy LifeTube, którzy wystąpili w spocie:
Gościnnie: