Zahorski: Silna reputacja pomaga polskiej gospodarce

0 2 258

Zgodnie z przekonaniem, że to nie kampanie promocyjne budują obraz kraju na świecie, redakcja magazynu Brief, w ramach inicjatywy „25/25 lat: Marki dla Polski”, wybrała 75. marek, które niosą ze sobą potencjał wzmacniania wizji naszego państwa, zarówno w umysłach Polaków, jak i obcokrajowców. Wybrane przez nas marki tworzą wizerunek Polski nowoczesnej, kreatywnej i silnej ekonomicznie. Podczas uroczystej Gali „25/25 lat: Marki dla Polski” poprosiliśmy Tomasza Zahorskiego, dyrektora komunikacji korporacyjnej i marketingu w Marvipol Polska o odpowiedź na pytanie o to, w jaki sposób reputacja kraju wpływa na polską gospodarkę.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej