...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

ZenithOptimedia: rekrutacja do Szkoły Mediów

Rusza 5 edycja Szkoły Mediów ZenithOptimedia – jedynego w branży programu stażowego, który pozwala poznać w teorii i praktyce tajniki planowania kampanii reklamowych. Aplikacje można składać do 21 kwietnia 2014 na stronie www.szkolamediow.pl.

Szkoła Mediów skierowana jest do absolwentów oraz studentów 4 i 5 roku znających biegle język angielski, dobrze posługujących się Excelem i mających zdolności analityczne.

Formuła stażu umożliwia poznanie wszystkich aspektów pracy w domu mediowym. Pierwsze dwa tygodnie to intensywne szkolenie, po nim stażyści włączani są w pracę kluczowych działów agencji i pod opieką doświadczonych specjalistów uczestniczą w realizacji samodzielnych zadań oraz w pracy zespołowej nad projektami poszczególnych działów i zespołów klienckich. Po zakończeniu stażu najlepsi mają szansę na zatrudnienie. Z 40 absolwentów poprzednich edycji Szkoły Mediów aż 31 podjęło pracę w ZenithOptimedia Group. Część z nich ma już na swoim koncie awanse i sukcesy w branżowych konkursach.

Rekrutację do Szkoły Mediów wspiera kampania prowadzona m.in. w mediach studenckich i społecznościowych. Za pomysł, planowanie i realizację kampanii odpowiadają absolwenci poprzednich edycji programu stażowego pracujący w ZenithOptimedia Group.

Szczegółowe informacje na temat przebiegu rekrutacji i stażu, formularz aplikacyjny oraz porady i opinie uczestników poprzednich edycji Szkoły Mediów znajdują się na stronie www.szkolamediow.pl.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF