Zmiany w strukturze udziałowej YesIndeed Sp. z o.o.

191

Od lutego 2019 YesIndeed, jedna z czołowych firm na rynku motywacji, lojalizacji i grywalizacji będzie rozwijała się w nowej strukturze właścicielskiej. Większościowy pakiet udziałów posiada obecnie Piotr Maciejewski. Paweł Kornosz pozostaje na stanowsku Prezesa spółki. Zmiany są elementem polityki ekspansji firmy na rynku polskim i rynkach zagranicznych.

Piotr Maciejewski, który wcześniej posiadał udziały w spółce i pełnił stanowisko prokurenta, zwiększył teraz ich pakiet, obejmując stanowisko Wiceprezesa, Członka Zarządu i Dyrektora Działu New Business. Będzie odpowiedzialny za stworzenie oraz rozwijanie w spółce komórki dedykowanej pozyskiwaniu nowych przestrzeni biznesowych. Piotr Maciejewski dołączył do zespołu, który buduje YesIndeed w roku 2014 – był wspólnikiem i Członkiem Zespołu Indreams. Wcześniej przez 19 lat pracował w dużych korporacjach dla firm z branży FMCG (m.in. Krakus, PEPSI) oraz branży finansowej (m.in. ING Usługi Finansowe). Był członkiem zarządu i współwłaścicielem InDreams Sp. z o.o. Sp. k. (operator incentive) oraz Purella Sp. z o.o. (producent marki beRaw, innowator na rynku superfoods).

Do grona udziałowców YesIndeed dołączyła również Izabela Nasiłowska-Włodarek – dotychczasowy Dyrektor Działu Aktywizacji Sprzedaży, która będzie zasiadała także w zarządzie YesIndeed. Izabela Nasiłowska-Włodarek posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w sprzedaży oraz wsparciu sprzedaży w firmach z branży telekomunikacyjnej oraz finansowo-ubezpieczeniowej. Pracowała m.in. dla Orange oraz Nationale Nederlanden. W YesIndeed zarządza zespołem, który zajmuje się tworzeniem strategii dla kanałów sprzedaży i prowadzeniem działań motywacyjno-lojalnościowych.

Spółkę YesIndeed opuścili pozostali dotychczasowi wspólnicy: Mikołaj Jeżak oraz Michał Czerwiński.

Większe zaangażowanie Piotra Maciejewskiego, awans Izy Nasiłowskiej-Włodarek oraz nowa struktura kompetencyjna daje spółce Yesindeed przestrzeń do rozwoju dotychczasowych produktów i efektywnego wdrożenia WannaBuy – projektu uruchomionego przez YesIndeed we wrześniu 2018 roku. Zarząd spółki kładzie mocny nacisk na rozwój WannaBuy, podkreślając bardzo wysoki potencjał wzrostu marki oraz szerokie możliwości wyjścia na rynki zagraniczne. Celem rozwoju WannaBuy jest pozyskanie masowego portfela klientów.

Spółka YesIndeed powstała pod koniec 2017 roku w wyniku wydzielenia nowego obszaru biznesu z Indreams Sp. z o.o. Sp.K. Klientami YesIndeed są m.in. Coca Cola, Danone, Toyota, Goodyear Polska, Goodyear Rumunia, Nationale Nederlanden i inni. Obroty firmy w roku 2018 sięgnęły 7 mln zł.

 

Od 28 lutego 2019 YesIndeed zaprasza do nowej siedziby w Business Link Astoria przy ul. Przeskok 2 w Warszawie.