Zmiany w VFP Communications, wydawcy magazynów „Media Marketing Polska” i „Handel”

Iwona Nawrocka-Kilinowska i Marcin Tyborowski z początkiem września dołączyli do zespołu VFP communications, obejmując zarządzanie działami komunikacji i marketingu oraz sprzedaży. To kolejna zmiana personalna w organizacji od dwóch lat zarządzanej przez Izabelę Sakowicz.

Organizacja rozbudowuje swoje struktury, inwestując w doświadczenie

 Celem moim i całego zespołu jest rozwijanie wydawnictwa w stronę dynamicznej i innowacyjnej platformy wiedzy, wyznaczającej standardy w dziedzinie jakości i niezależności dziennikarskiej. Przechodząc od tradycyjnych metod działania do nowoczesnych strategii i formatów publikacji, dążymy do stworzenia środowiska, w którym dziennikarze, eksperci i specjaliści mogą w pełni wykorzystywać swoje umiejętności, dostarczając treści o najwyższym poziomie merytorycznym wyjaśnia Izabela Sakowicz i dodaje, że zmiany personalne są naturalnym procesem kształtowania polityki firmy.

Iwona Nawrocka-Kilinowska, nowa CMO firmy, z marketingiem, komunikacją i organizacją eventów związana jest od 18 lat. Przez ostatnich 12 lat pracowała w agencji Solski Communications, dbając o komunikację i wizerunek marek takich jak Lavazza, Grycan czy Pizza Hut. Od 2019 r. na stanowisku menedżera organizowała pracę zespołu realizującego działania komunikacyjne dla globalnego giganta, firmy Mastercard. Za opracowaną i wdrożoną dla tego klienta w 2023 r. kampanię PR dla projektu „Gdzie zamieszkać” (WhereToSettle) wraz z zespołem otrzymała Złotego Lwa w kategorii PR na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, od 2023 posiada certyfikat DIMAQ Professional, stawiając na dalszy rozwój zawodowy, realizuje aktualnie program Executive MBA.

Marcin Tyborowski to doświadczony lider sprzedaży i marketingu z bogatym doświadczeniem we wdrażaniu strategii
i zarządzaniu zespołami sprzedażowymi w sektorze B2B. Ostatnich 16 miesięcy spędził jako senior account manager
w Euvic Performance, wcześniej pełnił funkcję dyrektora sprzedaży na rynki CEE w International Data Group Poland SA, gdzie kierował zespołem oferującym globalne rozwiązania marketingowe. Marcin ma umiejętności w zakresie zarządzania sprzedażą, digital marketingu oraz realizacji projektów marketingowych. W VFP Communications objął stanowisko head of growth, a celem jego działań jest zapewnienie stałego rozwoju firmy.

Na przestrzeni 2024 r. do zespołu firmy dołączył także Łukasz Grabczyński, obejmując stanowisko digital transformation directora i przejmując zarządzanie nad częścią IT, rozwojem technologicznym oraz obszarem baz danych w wydawnictwie.

Zmiany personale objęły także zespoły redakcyjne. Michalina Szczepańska-Brzozowska, poza funkcją redaktor naczelnej magazynu „Handel”, przejęła rolę wydawcy dla wszystkich trzech tytułów mieszczących się w portfolio VFP – „Handel”, „Media Marketing Polska” i foodservice24.pl.

Redaktor naczelną portalu HandelExtra.pl została Wanda Żółcińska, dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem, której konikiem są nowe technologie oraz tematy z obszaru e-commerce. Przejęła także zadania związane ze zdobywaniem
i rozwijaniem wysokiej jakości kontentu, także w ramach współprac komercyjnych.

Stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Media Marketing Polska” niezmiennie pozostaje w rękach Tomasza Wygnańskiego, który z tytułem związany jest od wielu lat, dbając o jego rozwój i wysoką jakość merytoryczną.

Rok 2024 upływa pod znakiem niezbędnych zmian, z których każda ma na celu wzmocnienie zespołu firmy odpowiednimi kompetencjami. Jestem przekonana, że pod takim kierownictwem VFP Communications ugruntuje pozycję eksperta w branży, rozwinie portfolio produktów, dopasowując je do potrzeb czytelników i użytkowników naszych platform i skutecznie wypełni swoją misję, dostarczając wiedzę, która inspiruje biznes – podsumowuje Izabela Sakowicz, managing director & president of the board.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF