Znamy agendę czerwcowego spotkania DIMAQ Voice!
Wielkimi krokami zbliżamy się do 8. już spotkania DIMAQ Voice. Jak zwykle organizatorzy gwarantują potężną dawkę marketingowej wiedzy przekazywanej przez najlepszych ekspertów z branży. Zapraszamy 26 czerwca do Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy.
W programie nadchodzącego wydarzenia:
17:35 – 18:00 Voice Presentation – Twój głos w prezentacjach, Daniel Bordman, www.bordman.pl
Przygotowując się do prezentacji przed klientem, partnerem biznesowym w czy zarządem, liczą się dane i fakty. Jednak to jak to zrobisz może mieć kluczowe znaczenie, czy Twój pomysł, idea czy usługa zostanie zaakceptowana czy nie. Dlatego zebrałem dla Ciebie zestaw narzędzi bazujących tylko na głosie, które ułatwiają przyciągnięcie i utrzymanie uwagi.
18:10 – 18:35 Social Selling dla marketerów B2B, Łukasz Kosuniak, Grow Consulting
Jak marketing może organizować i wspierać działania social sellingowe. Praktyczne wskazówki dla osób, które chcą wykorzystać potencjał sieci społecznościowych do generowania wartościowych leadów oraz tworzenia profesjonalnego wizerunku organizacji i jej pracowników.
18:45 – 19:10 Jak wdrożyć content marketing w e-commerce i nie tylko tu?, Agata Chmielewska, E-commerce & Online Marketing Consultant
Wszędzie słyszysz, że content marketing działa i to podstawa, ale nie wiesz jak do niego podejść? A może po prostu nie masz pomysłu jak go wdrożyć w Twoje działania marketingowe? Przyjdź i naucz się w content, a także zobacz jak to robią inni i dlaczego robią to dobrze.
Obowiązuje rejestracja: http://bit.ly/2SKNcSe
Dołącz do wydarzenia: http://bit.ly/2EN2ZqK
Partnerem spotkań jest Goldensubmarine
O DIMAQ
Program certyfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ został opracowany przez ekspertów IAB Polska, a następnie wdrożony pod koniec 2015 r. w Polsce, a potem w kilku krajach europejskich (Bośnia i Hercegowina, Cypr, Czarnogóra, Grecja, Rumunia, Serbia, Słowenia i Słowacja). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji – otrzymało już do tej pory w Polsce ponad 1000 osób. Jego ważność jest ograniczona czasowo ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.