Znamy nominowanych pierwszej edycji PR Wings

160

Niezależne Jury składające się z 27 cenionych ekspertów komunikacji spoza SAPR, w pierwszym etapie głosowania dokonało wyboru projektów nominowanych do nagród głównych w pierwszej edycji Konkursu PR Wings organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Znamy zatem nominowanych w 12 kategoriach konkursowych. Podobnego wyboru dokonało Jury Nagrody Specjalnej SAPR złożone z przedstawicieli agencji członkowskich, które wybiera jednego zwycięzcę spośród wszystkich projektów zgłoszonych do Konkursu. Przed jurorami obu tych gremiów ostatnia część zadania, głosowanie i wybór laureatów. Ogłoszenie wyników nastąpi 16 września 2021 r. na gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.


Celem konkursu PR Wings jest promowanie profesjonalnych, etycznych oraz wyróżniających się praktyk z zakresu public relations i komunikacji. Konkurs stanowi również nowe otwarcie na rynku public relations. Daje on możliwość prezentowania osiągnięć i efektów pracy nie tylko znanym i cenionym podmiotom, ale także tym które dotąd nie dzieliły się swoimi osiągnięciami z uwagi na różne bariery. To szansa zatem dla małych i średnich agencji ale także dla firm, korporacji i instytucji, które w PR Wings dostrzegają obiektywizm i szansę na rzetelną ocenę.

Wśród nominowanych do nagrody głównej są zarówno agencje PR, jak i firmy, instytucje oraz organizacje, które postanowiły poddać ocenie najbardziej spektakularne efekty swojej pracy. Nasz konkurs jest metodą prezentacji  zjawisk i wydarzeń które istotnie wpłynęły na branżę public relations. Tylko jeden projekt z każdej kategorii zostanie ostatecznie wybrany i nagrodzony. To pierwszy krok w budowaniu pozycji konkursu, którego założenia są niezwykle transparentne i opierają się na realizacji postulatu wiarygodności i prestiżu.

Paweł Trochimiuk, wiceprezes SAPR

Aby zapewnić kluczowe postulaty organizatorów Konkursu, jego podstawowe Jury tworzą osoby niezależne od organizatora – spoza Stowarzyszenia. Są to wybitni specjaliści z wiodących polskich korporacji, NGOs, eksperci nowych mediów i marketingu, konsultanci z niezrzeszonych agencji PR, przedstawiciele świata nauki PR oraz organizacji branżowych. Jurorzy pracują oddzielnie, zaś proces wyboru nominowanych i laureatów odbywa się online. Nad prawidłowym przebiegiem Konkursu czuwa Kancelaria MDDP Olkiewicz i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów I Radców Prawnych.

Oprócz nagród w wybranych kategoriach wyłaniana jest również Nagroda Specjalna SAPR. Dokonywana jest ona w specjalnym trybie i będzie wyróżnieniem od społeczności ponad 400 specjalistów PR, tworzonej przez pracowników 34 agencji zrzeszonych w SAPR. Każda agencja Stowarzyszenia delegowała ze swego zespołu jedną osobę, która weszła w skład Jury Specjalnego
PR Wings, które wybierze zwycięzcę Nagrody Specjalnej SAPR – swoiste Grand Prix, spośród wszystkich zgłoszeń do konkursu.

PR Wings – wyniki I etapu Konkursu

Kategoria : Public Affairs i Lobbying 

  • Walory prozdrowotne warzyw, owoców i soków, PR HUB
  • Walka o zdrowie publiczne, Partner of Promotion
  • Happy Mother’s Day Belarus – białoruska rewolucja kobiet, Publicon

Kategoria: PR korporacyjny 

  • Girls Go Technology, czyli dziewczyny oswajają technologię, Mercedes-Benz Manufacturing Poland, Kawałek Świata-Media
  • Kampania promująca kształcenie techniczne ZAWÓD NA PROPSIE, Grupa PRC Holding, CMC Poland – huta stali w Zawierciu
  • Herosi na Starcie PR Hub, Grupa Eurocash

Kategoria: PR innowacja roku – kampania następnej generacji 

  • Ambasadorzy Nowej Bankowości – Aion Bank, Publicon
  • Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s Good one PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story
  • PredatorShot Acer Polska

Kategoria: PR Produktowy 

  • Ambasadorzy Nowej Bankowości – Aion Bank, Publicon
  • Let Creators Be Creators – ConceptD laptopy dla twórców, Acer Polska
  • Premiera serii smartfonów OPPO Reno4, OPPO Polska

Kategoria: Największy wpływ społeczny (CSR) 

  • Pierwsza naklejka, która ratuje ludzkie życie, Partner of Promiotion, PKP Polskie Linie Kolejowe
  • Uniwersytet Sukcesu, FUNDACJA DIGITAL UNIVERSITY
  • Program Edukacyjny „Kubusiowi Przyjaciele Natury”, Grupa Maspex

Kategoria: Komunikacja kryzysowa 

  • Komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień, Centrum Medyczne MEDYK, Exacto
  • Spirytus na wagę złota, Partner of Promotion
  • COVID a Koalicja BHP dla mieszkańców, branży i samorządów, ENERIS Surowce

Kategoria: Komunikacja w social media i influencer marketing 

  • Kampania Poznaj Polskę z Travelist, Publicon, Travelist
  • Uniwersytet Sukcesu, FUNDACJA DIGITAL UNIVERSITY
  • #HYDROwDOMU, MPWiK Wrocław

Kategoria: Angażujący event 

  • Premiera serii smartfonów OPPO Reno4,  OPPO Polska
  • Roche Xmas Fest 2020, El Padre
  • NaJEŻeni w akcji,  Grupa PRC Holding

Kategoria: Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer 

  • PR w crowdinvestingu – jak Crowdway rozwinął skrzydła, Crowdway
  • Pracodawca z Sercem, Face it
  • Biegam z czystą przyjemnością, Polska Agencja Antydopingowa

Kategoria: Komunikacja Business to Business

  • Conperio – działania PR trampoliną dla biznesu, Partner of Promotion
  • AQForm for Architects,  PLN Design Group

Kategoria: Efektywność roku 

  • Komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień, Centrum Medyczne MEDYK, Exacto
  • Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s, Good one PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story
  • W pogoni za ciszą,  ICON STRATEGIES

Kategoria : Komunikacja na rynkach międzynarodowych

  • Komunikacja gamy Renault E-TECH w Krajach Bałtyckich, Partner of Promotion, Renault

Nagroda specjalna SAPR

  • #Jabłonki Swawole – nie tylko jabłka czują się u nas dobrze!, Neuron Agencja Public Relations,
    Fundacja State of Poland
  • Happy Mother’s Day Belarus – białoruska rewolucja kobietą, Publicon
  • Komunikacja i zarządzanie kryzysowe procesu szczepień Centrum Medyczne MEDYK, Exacto
  • Biegam z czystą przyjemnością, Polska Agencja Antydopingowa

 

NIEZALEŻNE JURY GŁÓWNE  KONKURSU PR WINGS: 

Kuba Antoszewski, Kantar; Maciej Budzich, bloger, influencer Mediafun; Magdalena Budziszewska,
T-Mobile; Sebastian Bykowski, Press Service Monitoring Mediów; Beata Chądzyńska, Senior PR Manager, Huawei, Jerzy Ciszewski, publicrelations.pl & Hanami Communications; Łukasz Dominiak, Animex; Łukasz Goździor, Jaguar & Land Rover; Radosław Górecki, Ghelamco; Sebastian Hejnowski, SEC Newgate CEE; Wojciech Jabłczyński, Orange Polska; Magdalena Kępiński, Dyrektor ds. komunikacji Veolia; Anna Kiryjow-Radzka, Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich “PRom”; dr inż.; Jacek Kotarbiński, uznany profesjonalista z zakresu digital marketingu; Karolina Łuczak, Provident; Bartek Milczarczyk, Polskie Stowarzyszenie Public Relations; Anna Miotk, Uniwersytet Warszawski; Bohdan Pawłowicz, NASK, Rada Etyki Reklamy; Maksymilian Pawłowski, Leroy Merlin; Magdalena Przysłupska, Fundacja DKMS; Karol Sadaj, AION Bank; prof. Karina Stasiuk-Krajewska, Uniwersytet SWPS Wrocław; Joanna Świerkosz, Accor; Martyna Węgrzyn, Danone; Katarzyna Wilczewska, PEPCO; Piotr Turek, Narodowy Bank Polski; Damian Ziąber, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny i PSPR.


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej