Znamy wszystkich zwycięzców Golden Drum 2013

2 339

McCann Erickson otrzymał nagrodę Golden Net jako najlepsza agencja sieciowa. Golden Rose, czyli wyróżnienie dla najlepszej agencji zdobyła macedońskie “New Moment New Ideas Company Skopje”. Polacy zdobyli w sumie 12 nagród.

Nagrody Grand Prix zdobył GetIn Noble Bank i 180heartbeats + JUNG v. MATT Poland za prace nagrodzone również w tym roku na festiwalu w Cannes. Wszystkie cztery polskie Golden Drum trafiły do Ogilvy & Mather za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych.

Czy 12 nagród to Waszym zdaniem dobry wynik biorąc pod uwagę fakt, że z Polski pochodziło 121 zgłoszeń?

Oto pełna lista polskich zwycięzców tegorocznego festiwalu Golden Drum 2013:

Grand Prix

GetIn Noble Bank w kategorii “New or innovative” za kartę wyświetlającą aktualny stan konta.

180heartbeats + JUNG v. MATT Poland w kategorii “Innowative campaigns” za kampanię “Rak’n’ Roll Records”

::

Golden Drum

Ogilvy & Mather w kategorii “Radio”  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii “Events”  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii “Integrated communication campaigns”  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii “Public relations”  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

::

Silver Drum

180heartbeats + JUNG v. MATT POLAND w kategorii “Digital” za kampanię “Good deal for good”

John Pitcher w kategorii “Mobile” za kampanię “Needless Calories”

Ddb Warsaw SP. Z O. O. w kategorii “Film” za kampanię “Tiger – power is back”

Havas Worldwide Warsaw SP. Z O.O. w kategorii “Prasa” za kampanię “Reborn”

Ddb Warsaw SP. Z O. O. w kategorii “Outdoor” za kampanię “McCroissant”

Leo Burnett Warsaw w kategorii “Direct communication” za kampanię “My first adult T-shirt”

Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym!