Znamy wszystkich zwycięzców Golden Drum 2013
McCann Erickson otrzymał nagrodę Golden Net jako najlepsza agencja sieciowa. Golden Rose, czyli wyróżnienie dla najlepszej agencji zdobyła macedońskie "New Moment New Ideas Company Skopje". Polacy zdobyli w sumie 12 nagród.
Nagrody Grand Prix zdobył GetIn Noble Bank i 180heartbeats + JUNG v. MATT Poland za prace nagrodzone również w tym roku na festiwalu w Cannes. Wszystkie cztery polskie Golden Drum trafiły do Ogilvy & Mather za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych.
Czy 12 nagród to Waszym zdaniem dobry wynik biorąc pod uwagę fakt, że z Polski pochodziło 121 zgłoszeń?
Oto pełna lista polskich zwycięzców tegorocznego festiwalu Golden Drum 2013:
Grand Prix
GetIn Noble Bank w kategorii „New or innovative” za kartę wyświetlającą aktualny stan konta.
180heartbeats + JUNG v. MATT Poland w kategorii „Innowative campaigns” za kampanię „Rak’n’ Roll Records”
::
Golden Drum
Ogilvy & Mather w kategorii „Radio” za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych
Ogilvy & Mather w kategorii „Events” za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych
Ogilvy & Mather w kategorii „Integrated communication campaigns” za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych
Ogilvy & Mather w kategorii „Public relations” za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych
::
Silver Drum
180heartbeats + JUNG v. MATT POLAND w kategorii „Digital” za kampanię „Good deal for good”
John Pitcher w kategorii „Mobile” za kampanię „Needless Calories”
Ddb Warsaw SP. Z O. O. w kategorii „Film” za kampanię „Tiger – power is back”
Havas Worldwide Warsaw SP. Z O.O. w kategorii „Prasa” za kampanię „Reborn”
Ddb Warsaw SP. Z O. O. w kategorii „Outdoor” za kampanię „McCroissant”
Leo Burnett Warsaw w kategorii „Direct communication” za kampanię „My first adult T-shirt”
Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym!