Znane influencerki w teledysku debiutującej Lalu Slavickiej

Lalu Slavicka

Trzy influencerki połączyły siły w najnowszym klipie Lalu Slavickiej “Wypalenie”. Choć Agnieszka Świetlik (Lifemanagerka.pl), Katarzyna Kędzierska, (Simplicite.pl) oraz Justyna Szawłowska (Korpo Voice) to zupełnie różne osobowości, łączą je podobne doświadczenia i chęć pokazania, jak silne są kobiety.

Wypalenie” to utwór o niemocy, o chęci zmiany, o narastającym poczuciu przytłoczenia tym, co nas otacza. Lalu nie chce jednak zagłębiać się w dalsze interpretacje.
Zdecydowanie interpretację tego kawałka chcę pozostawić słuchaczom. Jedyne, co mogę powiedzieć na początek – każdy ma swoje korpo. Czymkolwiek ono jest. Grunt to je zauważyć, a potem z niego wyjść. A przynajmniej spróbować.
Lalu Slavicka, która po 13 latach pracy w korporacyjnych murach postanowiła diametralnie zmienić swoje życie
Lalu zależało na tym, aby w teledysku wystąpiły kobiety, których historie są podobne do jej własnej. Nie spodziewała się, że dla jednej z nich będzie to nawet spełnienie marzeń.
Agnieszka ŚwietlikZagranie w klipie było moim największym marzeniem. Cieszę się, że spełniam je z Lalu.
Agnieszka Świetlik, Lifemanagerka
Justyna_SzawlowskaNiesamowite, że ten klip powstał w miejscu, z którego uciekłam 8 lat temu.
Justyna Szawłowska, redaktorka naczelna KorpoVoice
Katarzyna_Kędzierska_Pokazaliśmy korporacyjny świat, z którego przy odrobinie odwagi można uciec.
Katarzyna Kędzierska, autorka bloga Simplicite i książki “Chcieć mniej”
Wszystkie te kobiety poczuły, że chcą coś w swoim życiu zmienić i odważyły się zaryzykować. Niektóre z nich, zanim to zrobiły, doświadczyły wypalenia zawodowego. Warto tu zaznaczyć, że Polacy są trzecim narodem w Europie z największą liczbą osób, które borykają się z tym problemem. STADA „The Future of Your Health”* w 2019 roku przeprowadziło badanie dot. wypalenia zawodowego. Z opublikowanego raportu wynika, że problem ten dotyczy aż 62% Polaków.
Słowa do piosenki Lalu napisała wspólnie z Basią Bashi Derlak, wokalistką zespołu Chłopcy kontra Basia. Muzyka powstała dzięki współpracy z Harrym Tomkiem Waldowskim, perkusistą zespołu LemON.
Singla można posłuchać w serwisach streamingowych, m.in. na Spotify, Apple Music, Tidal czy Deezer.
Wypalenie to pierwszy singiel promujący debiutancką płytę Lalu Slavickiej. Krążek “Każdy ma swoje korpo” ukaże się jeszcze w tym roku.
Lalu przedsmak swojej twórczości pokazała już w grudniu. Singiel “Święta na nowo” obejrzało w serwisie YouTube ponad 400 tys. osób
*https://stadapoland.pl/stada-group-health-report-2019/

Źródło:  Lalu Slavicka

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF