Życie jest grą – case study

Game Is Not Over to interaktywna platforma z grami retro, które nigdy się nie kończą. Projekt przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT dla marki Tiger.
Kreacja zaczęła od prostej obserwacji – życie jest jak gra komputerowa. Każdy z nas ma swoje misje, zadania, przeciwników, zbiera swoje punkty. Tiger to napój energetyczny, który pomaga nam grać dłużej.
Tak powstała Game Is Not Over – interaktywna platforma retro gamingowa. Zasada jest prosta – gdy kończy się energia, Tiger pomaga wrócić do gry.
Wizualnie nawiązaliśmy do klasycznych gier z przełomu lat 80 i 90-tych, dodając jednak współczesny twist. Kultowa, pikselowa estetyka na tle ujęć filmowych tworzy pierwsze tego typu retrofuturystyczne kolaże. – powiedział Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Pod adresem gameisnotover.pl można zagrać w trzy tytuły.
Anatomia – to klasyczna platformówka o studencie medycyny, który musi zakuwać przed poprawką z anatomii. Strzelając brodą, pokonuje mniej lub bardziej agresywne organy i zbiera za nie oceny.
Party! – to interaktywna impreza w towarzystwie japońskiej dziewczyny
i jej milusińskich przyjaciół w samym sercu Tokio – stolicy kultury kawaii. Stylistycznie PARTY! nawiązuje do klasycznych tytułów z gatunku beat’em up.
Deadline – to symulator statku kosmicznego, w którym pracownik współczesnej korporacji przygotowuje raport inwestycyjny, strzelając do nadlatujących danych.
::
Za koncepcję, kreację i produkcję gier na gameisnotover.pl odpowiada agencja 180heartebats + JUNG v. MATT. Muzykę
przygotowała agencja Sounds Made Up. Kampanię w Internecie zaplanował dom mediowy Codemedia.
::
Edit 9.10.2014 Kampania otrzymała Grand Prix na festiwalu Golden Drum w kategorii Digital