25 lat Unum Życie w Polsce
Unum Życie podsumowuje 25 lat obecności na polskim rynku. Dla najszybciej rozwijającego się gracza na rynku ubezpieczeń życiowych to również czas odważnego formułowania planów i rozwoju w najbliższych latach. Dodatkowo, obchodom 25-lecia działalności w Polsce towarzyszy kampania wizerunkowa pod hasłem „Ty żyjesz, jak lubisz. My ubezpieczamy życie. Twoje życie.”, a także przeprowadzka do nowego biura. Od sierpnia 2024 r. centrala Unum Życie oraz dwa warszawskie oddziały mieszczą się na warszawskiej Woli przy ul. Łuckiej 9.
Od 176 lat w Stanach Zjednoczonych, ćwierć wieku w Polsce
W perspektywie globalnej Unum – którego korzenie sięgają 1848 roku, poza Polską – działa na rynku amerykańskim i brytyjskim, obejmując obecnie ponad 45 milionów klientów. Na krajowym rynku Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie działa od ponad 25 lat, pod logo Unum od 2018 roku, wzmocnione doświadczeniem budowanym od XIX wieku. Proponowane przez Unum Życie ubezpieczenia indywidualne i grupowe chronią w Polsce 430 tys. osób. 15-lecie działalności obchodzi również Fundacja Unum.
– W obchody jubileuszu 25 lat działalności na polskim rynku wchodzimy w doskonałej kondycji biznesowej – mówi Aneta Podyma, prezes zarządu Unum Życie. –Tylko w ubiegłym roku Unum Życie wypłaciło klientom 219 milionów złotych świadczeń. Nasza dynamika wzrostu składki przypisanej brutto 2023 vs. 2022 w ujęciu procentowym plasuje nas na pierwszym miejscu wśród wszystkich ubezpieczycieli w Polsce. Nasi Life Protection Advisorzy, opiekujący się klientami indywidualnymi, należą do elitarnego grona MDRT zrzeszającego najlepszych ekspertów na świecie. 8000 firm w Polsce korzysta z naszych grupowych ubezpieczeń na życie. Obejmujemy ochroną 430.000 klientów. 800 profesjonalistów Unum w całym kraju, może być dumnych z wykonanej pracy na rzecz klientów! A towarzysząca jubileuszowi kampania wizerunkowa oraz przeprowadzka do nowego biura, zintegrowanego z potrzebami pracowników i współpracowników, dodatkowo wzmacnia nasz entuzjazm do dalszych działań i kreślenia ambitnych celów na przyszłość – podkreśla prezes Unum Życie.
Rekordowe wyniki w kwalifikacji do MDRT
Unum Życie nieustannie wzmacnia siły poprzez tworzenie wysoce wykwalifikowanego zespołu ekspertów, co zaowocowało w tym roku rekordowym wynikiem w kwalifikacji do prestiżowej organizacji Million Dollar Round Table. To uznane stowarzyszenie branżowe działające od prawie stu lat, którego wiodącą ideą jest wsparcie ekspertów ubezpieczeniowych i doradców finansowych
w ustalaniu wzorcowych praktyk biznesowych oraz opracowywaniu etycznych i skutecznych sposobów zwiększania zainteresowania klientów produktami finansowymi i ubezpieczeniowymi. Obecnie MDRT zrzesza ponad 500 firm ubezpieczeniowych na całym świecie. W 2024 roku Unum może pochwalić się 52 członkami i pierwszym w historii wyróżnieniem Top Of The Table, doceniającym najlepszych doradców ubezpieczeń na życie na rynku. Członkowie z Unum to najliczniejsza grupa z Polski będąca w tym stowarzyszeniu. \
W nowej odsłonie
2024 rok to dla Unum Życie nie tylko czas podsumowań i wyróżnień. To również moment, w którym ponad 360 pracowników centrali i dwa warszawskie oddziały przenoszą się do nowego biura na warszawskiej Woli, przy ul. Łuckiej 9. Najnowocześniejsze w historii Unum biuro zostało zaprojektowane przez studio Cobu Design:
– Tworząc koncepcję nowego biura Unum, od samego początku przyświecała nam idea stworzenia przestrzeni nie tylko nowoczesnej i funkcjonalnej, ale przede wszystkim zgodnej
z wartościami firmy – mówi Jakub Poznański, dyrektor zarządzający Cobu Design. – W Unum najważniejsi są ludzie – klienci, pracownicy i współpracownicy i to oni są osią tej przestrzeni, stworzonej tak, by sprzyjała wymianom myśli i inspiracji, ale też dostarczaniu rozwiązań na najwyższym poziomie. Zaprojektowaliśmy w nowej przestrzeni m.in. sale i rozwiązania akustyczne dla osób neuroróżnorodnych czy specjalne sale wellness, a także przestrzenie do integracji i twórczej wymiany myśli – zgodnie z wartościami firmy.
Nowa siedziba jest naturalnym dopełnieniem wysokiej jakości i poczucia misji Unum, co podkreśla także nowa kampania pod hasłem
„Ty żyjesz, jak lubisz. My ubezpieczamy życie. Twoje życie.”
To nowoczesne i demokratyczne podejście do klientów sektora ubezpieczeniowego, w którym różnorodność codziennych wyborów oraz stylu życia są traktowane na równi z troską. Ubezpieczyciel wspiera i zabezpiecza te wybory, wykazując się przy tym elastycznością i proaktywnością w swojej ofercie. Troska o klientów i wsparcie, którego udziela Unum, przenosząc obawy i troski na swoje barki, wzmacnia w klientach poczucie bezpieczeństwa i życia w spokoju ducha, zgodnie z własnym stylem
i potrzebami.
Build. Manage. Grow. | Wix eCommerce (youtube.com) [youtube.com]