Kampania brandowa Miele  

„Once a Miele, Always a Miele” to hasło nowej kampanii marki – producenta premium urządzeń agd. Największa jak dotąd na polskim rynku kampania wizerunkowa Miele realizowana jest w roku jubileuszowym, w którym Miele świętuje 125-lecie. Bazuje na formatach wideo prezentujących ogólnie markę oraz strategiczne kategorie produktów: piekarniki parowe, płyty indukcyjne ze zintegrowanym wyciągiem oraz zmywarki. […]

„Once a Miele, Always a Miele” to hasło nowej kampanii marki – producenta premium urządzeń agd. Największa jak dotąd na polskim rynku kampania wizerunkowa Miele realizowana jest w roku jubileuszowym, w którym Miele świętuje 125-lecie. Bazuje na formatach wideo prezentujących ogólnie markę oraz strategiczne kategorie produktów: piekarniki parowe, płyty indukcyjne ze zintegrowanym wyciągiem oraz zmywarki.

Kampania realizowana jest w telewizji, m.in. stacjach grupy TVN Warner Bros Discovery, Polsat Media, TVP, a także w internecie oraz drukowanych magazynach o tematyce wnętrzarskiej i lifestyle. Media strategicznie zaplanowała i kupiła agencja mediowa Spark Foundry.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF