250 zgłoszeń do XI edycji Konkursu Złote Spinacze 2013

W minioną środę, 21 sierpnia br., Związek Firm Public Relations, organizator konkursu na najlepsze polskie kampanie PR Złote Spinacze, zakończył przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej, jedenastej edycji. W sumie w I i II terminie zostało przesłanych 250 zgłoszeń.

Zgłoszenia konkursowe, które oceniać będzie 51-osobowe grono jury, można było przesłać do 28 kategorii: 16 głównych, 10 sektorowych i 2 specjalnych.

Cieszy nas, że zainteresowanie konkursem stale rośnie, co pokazuje także zwiększająca się liczba podmiotów zgłaszających kampanie. W poprzednich latach były to głównie agencje PR, teraz to również korporacje, NGO i instytucje publiczne. Niewątpliwie jurorzy  mają ciężki orzech do zgryzienia wybierając nominowane projekty. W mijającym roku zrealizowanych zostało  wiele świetnych i inspirujących kampanii- powiedział Rafał Szymczak, prezes zarządu Związku Firm Public Relations.

Tytuły projektów nominowanych do nagrody głównej zostaną ogłoszone 7 października br.

Gala Konkursu odbędzie się 6 grudnia br. w hotelu Marriott w Warszawie.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF