...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

6 Złotych, 6 Srebrnych i 5 Brązowych Bębnów na Golden Drum dla polskich agencji!

Na tegorocznym konkursie polskie agencje zdobyły łącznie 17 nagród. Aż 25 nominacji otrzymało w sumie 8 polskich agencji w tegorocznym konkursie reklamowym Golden Drum. Większość nadesłanych prac pochodzi z Ukrainy, a następnie z Polski, Słowacji i Węgier. Ten coroczny konkurs wspierany przez słoweńską Izbę Turystyczną umożliwił twórcom poniżej 30 roku życia z całego świata pokazanie swojej kreatywności i wygranie 1000 euro.

Całe 7 statuetek trafiło do agencji Change Serviceplan (Group One) za kampanię „Unmute” dla Polskiego Związku Głuchych. Jednym Złotym, 1 Srebrnym i 2 Brązowymi Bębnami za akcję „Helping Whopper jr” dla Burger Kinga obdarzono Agencje 180 heartbeats + Jung von Matt. Agencja VMLY&R zdobyła 2 nagrody: Srebrny i Brązowy Bęben za kampanię „Pierwsza pomoc ludzkości” przygotowaną dla BNP Paribas. 3 Złote Bębny otrzymała agencja Grey Polska za kampanię „Parlament” dla Fundacji mamprawowiedziec.pl. Z jednym Srebrnym Bębnem wraca  Platige Image za kampanię „Dying Light 1 Pozostań człowiekem” dla firmy Techland. 

 

„Unmute”

 

 

„Helping Whopper jr”

 

„Pierwsza pomoc ludzkości”

 

 

W tym roku na festiwalu  Golden Drum przyznano łącznie 31 Brązowych, 28 Srebrnych, 24 Złote Bębny jak i 9 Grand Prix. Po niżej wymienimy kilka zagranicznych firm które otrzymały nagrody jak i udostępnimy przetłumaczone wypowiedzi odpowiedzialnych za projekty:

Agencja Roku, odnosząca największe sukcesy agencja reklamowa, która zebrał najwięcej punktów, to Publicis Italy.

 

„Jesteśmy bardzo zadowoleni i zaszczyceni otrzymaniem tej prestiżowej nagrody

co po raz kolejny świadczy o tym, jak stawianie marek w centrum kulturowym,

odpowiednie rozmowy i dostarczanie wartości się opłaca. Zdecydowanie

wierzą, że marki rozwijają się pod względem trafności, gdy cel i

autentyczności są w symbiozie. Ciężka praca wykonywana przez lata stworzyła

sprawdzony model danych jaki kreatywności połączony z odwagą

nasi ludzie i nasi klienci sprawiają, że marki rezonują. chciałbym wyrazić moje

szczere podziękowania dla całego zespołu za to, że tak się stało”.

– Bruno Bertelli, Global CEO Le Pub e Global CCO Publicis Worldwide.

 

Zaś siecią roku został holding reklamowy Publicis.

 

„Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że otrzymaliśmy tytuł sieci roku jako Publicis

na Złotym Bębnie drugi rok z rzędu. Poza tym było świetnie

zobaczyć więcej marek agencyjnych i po raz pierwszy zwycięzców z tworzenia Groupe

list of shortlist i zwycięzców. Wszystko to jest świadectwem i

ogólną siła twórczą grupy w regionie i poza nim oraz

z pewnością przykładem naszego zaangażowania w kreatywność, za którą również chcemy

podziękowaćwszystkim naszym klientom. Gratulacje dla wszystkich zaangażowanych zespołów”.

– Jorg Rommi, Chief Creative Officer, and Tomas Lauko, CEO at Publicis Groupe CEE

 

Nagrodę Niezależnej Agencji Roku przyznano agencji White Rabbit z Budapesztu.

 

„To wielka duma i zaszczyt mieć tę wyjątkową nagrodę,

zwłaszcza jako agencja węgierska. To wielki sukces nie tylko dla

nas, ale dla wszystkich, którzy pomogli i wspierali nas w drodze do

osiągnięcia tej nagrody. Wszystkie wyrazy uznania i wielkie podziękowania dla Seven.One

AdFactory/Creative House i WallDecaux! Wielkie gratulacje i uściski dla Daniela

Koller, Tom Schwarz i Friedrich-Paul Spielhagen! Mam nadzieję, że to jest

tylko  początek, a White Rabbit Budapest będzie kontynuować swoją podróż polegającą

na tworzeniu coraz to bardziej sensownych i efektywnych  produktów.”

– István Bracsok, Chief Creative Officer and Founding Partner at White Rabbit Budapest.

 

 

Tytuł Agencji Produkcyjnej Roku dla agencji produkcyjnej

który zebrał najwięcej punktów, zasilany przez Coca-Colę, trafił do greckiego GOOD PEOPLE.

 

„Witaj Golden Drum, jesteśmy zaszczyceni i zachwyceni byciem Produkcją 2022 roku. Toast za progres w przyszłości. Do zobaczenia za rok.”

-Good people

 

Tytuł Digital Agency of the Year dla agencji cyfrowej, która

zebrał najwięcej punktów, zasilany przez Coca-Colę, trafił do izraelskiego

DIBOOR.

 

„DIBOOR to agencja reklamowa z unikalnym podejściem cyfrowym dla obu stron

marki i przyczyny społeczne. Została założona przez kobietę, która miała pragnienie

stworzyć holistyczną platformę, która da każdemu kreatywny głos.

Kampania „Posłuchaj mojego głosu” zyskała ogromne zainteresowanie i

wpływ dzięki czemu udowodniliśmy, że my, reklamodawcy, mamy supermoc do ratowania życia. Tak zrobiliśmy w tej kampanii i tak też będziemy robić w przyszłych.

Jesteśmy podekscytowani i wdzięczni, że jako pierwsi wygraliśmy Digital Agency of the Year 

nagrodę roku na festiwalu Golden Drum.”

– Eyal Guy, Chief Creative Officer and Co-partner and Dana Koll ben

Yehuda, CEO and Co-partner, DIBOOR.

Jak i wiele innych…

 

https://goldendrum.com

Sebastian Nowak